2009. május 10., vasárnap

light kóla

Nálunk nem lehet sima üdvözlőlapot kapni szülinapra. :))) Nekem 10 kis doboz kólát kell megtalálnom a ház különböző pontjain és összerakni az üdvözletemet szavanként. Vagyis az még nem is az üdvözlet, csak egy link, ahol neten elolvashatom az üzenetet. :))))


Köszönöm fiúk!


Nem egészen anyához méltó módon azt kértem, hogy hadd legyek ma egyedül itthon, hogy kedvemre tölthessem az időt. Remélem estére tudok is fényképezni valamit és nem a könnyebb opciót választom, a kertben alvást. :))

7 megjegyzés:

Zsukka írta...

Hihetetlen :o)! Nálatok az egész család ilyen kreatív?
Nem mellékesen pedig Isten éltessen sokáig, és én is valami hasonlót kérnék szülinapra, az biztos :o).

Fércművek írta...

Megnyugtattál, hogy nem vagyok nagy sárkány, mert őrlődök rendesen, hogy hogy küldhettem el őket...

szarvasmici írta...

Boldog szülinapot!
:( Ezek szerint én sárkány volnék? Én gyakran kérem azt, hogy egyedül lehessek. Szülinaptól függetlenül is. Persze ez alapvetően abból alakult ki, hogy szombat reggel rohanás anyának a suliba, és hogy legalább szombaton alhassanak tovább a fiúcskáim, ezért már péntek este elvisszük Erzsi mamához őket. Menni nem mindig akarnak, de ha már ott vannak, akkor meg hazajönni nincs kedvük. Így aztán többnyire csak vasárnap este kerülnek haza. Én meg ilyenkor bepótolom azt, amit a héten nem sikerült összehozni. Persze csak ha Pálom sincs itthon. :)

Hokata írta...

Nagyon boldog szülinapot!
Gratula a kreatív családhoz!
Nekem is most volt a szülinapom, tegnap (május 9), csak nem egy napon születtünk?
Engem a telefonom vezetett el az ajándékomhoz, eldugták az ajándékkal együtt, mehettem a hang után:)
Szép napot „bika” társam

Barbi írta...

Boldog születésnapot!!! :D
Nagyon tuti az ötlet! És lehet, hogy én a kertben alvást választanám! ;)

Lidércke írta...

Isten éltessen sokáig! :)

Fércművek írta...

Közsönöm a kedves szavakat! :)

Hokata: Nekem a mai a szülinap. :) a telefonos ötlet naggyon jó! :)) Éljenek a Bikák!