2009. május 2., szombat

Még ez férc bele a tegnapba :)

Egy újabb fácskás táska. Most is övet használtam a fülnek, de most máshol vágtam el, így állítható. :) Jelentősége nincs, de szerintem jól mutat. Indul az övhöz a táskát akció. :)





Ja, és tegnap újabb lépést tettem előre. Megismerkedtem a mágneszárral. Én azt hittem, hogy ez valami nagyon bonyolult dolog és napok óta csak kerülgettem, hogy összeszedjem hozzá a bátorságomat...Jellemző. :) Hát jelentem, képes vagyok rá. :)




És egy fa közeli, mert nagyon szeretem őket. :)

6 megjegyzés:

Hunszil írta...

Jaj de szép :))) gratula !

Betz White írta...

Lovely! Thanks for sharing!
Betz

Barbi írta...

Nagyon tuti lett! Szeretem az ilyen tweedes anyagokat! A mágneszár nem ördöngősség neked sem! És szuper ötlet öv fülnek, ez eddig eszembe sem jutott... Szétnézek a turikban! :)))

Lidércke írta...

Klassz lett. :) A bélés színe, mintája különösen tetszik. :)

colette írta...

Akkor most egy-egy az állás. Én a pulcsis poént lőttem le, Te pedig az öveset. Nekem különben onnét jött az ötlet, amit Szera mutatott kötött táskák, és ott elég soknak bőr füle volt. Régebben is kombináltam bőrt textillel, de most lehet, hogy újból előveszem a témát.
Különbem nagyon szép, harmonikus a táska:)))

Fércművek írta...

Köszönöm mindenkinek. :)))