2009. május 5., kedd

Miből lesz a ...

A dobozt eredetileg babaszobába szántam mindenesnek, popsikenőcsnek, vattapamacsnak, stb. Aztán készen lett és volt tartása, de azért mégsem az igazi, úgyhogy gondoltam kell rá tető.  És akkor elkezdtem filózni, hogy mire is lehetne még használni... és akkor megláttam egy dobozos zsepit a pulton és hihetetlen, de tökéletesen illeszkedett bele. Nincsenek véletlenek...  :) Úgyhogy már csak egy megfelelő lyukat kellett vágnom rajta, tesztelni és jelentem tökéletesen működik. A négy oldal annyira adja magát, hogy alig várom, hogy ezt a hirtelen jött ötletet tovább vigyem a fa motívummal és megvarrjam a négy évszakot. :)))



Ma pont került a zászlós táska végére is. Hát ilyen ringlivel, kötél füllel:


11 megjegyzés:

Zsukka írta...

Úgy látom Micikisasszony nyert a hisztizsepis dobozzal :o)))
Nagyon ügyes kis dobozka!
Ringlit hol veszel/hogy csinálsz?

hordosv írta...

Annyira jó ez a hisztizsepis doboz:) Mi lenne ha lenne házikós is, és a zsebekben lakhatnának az állatkák. Valahol láttam olyat, ahol a kéményen lehetett zsepit kihúzni, mint a füstöt:)

Fércművek írta...

Zsukka: A ringlizést egy bőrdíszműves csinálta. Előtte már beszereztem a ringlit. www.femkellekek.hu - n találtam alapanyagot, elmentem a címre személyesen, és ott volt olyan, amihez nem kell beütő szerkezet, hanem te is meg tudod csinálni. Kis füleket kell elhajlítani, de ez azért macerásabb, mint a mágneszáré. Mellesleg szerintem többet tart, amit beütnek.
Egyébként ezen a helyen rengeteg táskakellék volt és szerintem jobb áron, mint máshol, bár nem vagyok túlzottan tájékozott. Kicsit csalódást okoztam, hogy nem százasával vásároltam, de azért kedvesek voltak. :)

Hordosv: Jó ötlet. :) Nekem is beindult a fantáziám ettől az új project-től. :) Csak legyen idő...

szarvasmici írta...

Hihi hisztizsepi. Na akkor elárulom, hogy van itt az asztalomon egy szép őszi faleveles doboz onnan ahol a legkisebb is számít, és annak ilyen kocka formája van. Ő volt a múzsám. :)
Judiiiit! Lécci-lécci csináld meg a házikót amit Vera mondott. Arra hidd el tényleg nagyon nagy szükség lehet ott nálatok!
És egyébként meg gyanúsan pontosan és szépen van megvarrva az a táska! Kikérem magamnak, hogy kezdő varrók ilyet csináljanak! Már Zsukkánál is gyanakodtam, hogy veleszületett rendellenességről lehet szó. ;)

Fércművek írta...

Az én műzsám is.:)) Az került bele, pont a faleveles.
Megpróbálom a házikót, de nem ígérek semmit... :))
A táska sajnos még nem tökéletes, de most már nagyon gondolkozom egy tanfolyamon, mert már zavarnak a korlátaim és egy rakás dolgot nem lehet így autodidaktán megtanulni...

Fércművek írta...

Bocs Zsukka, rosszul emlékeztem. A cím: wwww.femkellek.hu

Zsukka írta...

Köszi a címet, körülnézek jajjdejó:o)!
A házikót pedig én is támogatnám, viszont szerintem Nektek arra nincs szükségetek, viszont rettentően szeretne kisorsolódni a fércrajongók között :o)))!

Fércművek írta...

Gondolatolvasó vagy??????????????? :))

szarvasmici írta...

Ó én olyan bátortalan vagyok, ezt nem is mertem mondani. De olyan házikó itt is jól mutatna.

Nina írta...

Ez nagyon klassz lett!!

jerdei írta...

Ez a táska csupa derű, fricska és pimaszság, élőben sokkal elevenebb, mint a képeken! Nem tudok ránézni mosoly nélkül :) Nagyon köszönöm Judit! Bátran bízz magadban és a munkáidban, mert érződik bennük a törődés és alaposság! És akkor még a vérprofi csomagolásról nem is beszéltem ;)