2009. május 1., péntek

A munka ünnepe

A munka ünnepét gondoltam munkával ünnepelem, de sajnos nem voltam olyan produktív, mint gondoltam. Persze nincs vége a napnak és a fiúk mindjárt elmennek aludni... :)
Kaptam egy megrendelést, ami nagyon testhezálló, mert tavaszias angol zászlót kellett egy táskára applikálni. Még nincs teljesen készen, de a többi nem rajtam múlik, mert a fülét ringlin át kell majd fűznöm.



És hasonló színekben pompázik a rózsabokrunk hamarosan:



Egyébként ma felavattam a varró sarkot és elég jól funkcionál. Mindemellett isteni érzés, hogy bármikor felállhatok és otthagyhatom a félkész dolgokat, mert senkit nem zavar. És amilyen hisztisek, hangosak a fiúk, komolyan gondolkodom azon, hogy leköltözök. Itt köszönöm meg kedves meskás vásárlóimnak, hogy ezt lehetővé tették. Itt látható mire költöttem a bevételt. :)





Persze ma azért sétáltunk is, de kerültük a tömeget. Nagyon élvezem, hogy ilyen képeket is lehet készíteni a szülinapos új géppel. Nem, nem még mindig nincs szülinapom, de ez nálunk ilyen elhúzódó ünnepség sorozat. :) Ez semmi ahhoz képest, hogy az egyik barátnőnknek minden nap szülinapja van, kivéve, ha névnapra esik. :)

13 megjegyzés:

Lidércke írta...

A zászlós táska remek lesz! :)Szuperek a színei.
A varrósarkodat meg nagyon irigylem. (Szigorúan baráti értelemben! :) ) Néha nekem is jól jönne egy pince, mert az én három csibém se épp csendes. :P :)

Angel írta...

Minden alkalommal egyre csudálatosabbak ezek a képek a varrósarokról :)
Na jó, nem csak a képek, hanem maga a hely is. Be is kéredzkednék megnézni.

Fércművek írta...

Lidércke: Remélem annak is tetszik, akinek az álma volt. :)))

Angel: AMondjuk holnap? vagy utána? :) Valamikor csak itthon leszünk. :)

kiseri írta...

A címet látva a blogomon:"A munka ünnepe", azt hittem, sarlót és kalapácsot férceltél... erre tessék: angol zászló! Csak alig tévedtem...
A szobád irigylésreméltó és gyönyörű a férjem szerint. Én miért nem keresek ennyit a meskán...?

kiseri írta...

Egyet azért nem értek: ilyen apróságok gyártásához miért kell egy ekkora szoba??? Vagy ez csak álca? valami nagyon titkosat csinálsz te ott... a meskán se lehet ennyi pénzt keresni... gyanús, naggggyon gyanús...

Zsukka írta...

Jajj, mennyire jó lett a varrószobád, tisztára irigy vagyok :o)))!

Fércművek írta...

Kiseri: Persze nem minden a varrásról szól, sajnos nem tudtam mindent kihajigálni a pincéből, van ott a dobozokban felfújható medence, téli sapkák, cipők, meg még rengeteg minden fontos. :) Azért lett két asztal, mert reményeim szerint pár év múlva a gyerekek is szívesen lejönnek velem és akkor itt kreatívkodhatnak, meg kenhetik a festéket szanaszét, nem fent. :) (Erre ma már hajlandóak is lettek volna. :) )
Mivel bútor nélkül költöztünk, nézegettem a Vaterán, hogy használtan találok-e asztalt, meg zárható szekrényt, de az Ikeában újonnan olcsóbb volt, úgyhogy amellett döntöttem és legalább csak egy helyről kellett hazahozni. :)

Ja és semmi titkosat nem csinálok. :( Bárcsak...

kiseri írta...

Jóvanna, csak gonoszkodtam! Én is úgy varrok, hogy beül hozzám mindenki..., meg leckéznek meg mesélnek meg hasonfekve a földön rajzolnak meg ők is varrnak a kukámból... és ha én ülök ki mondjuk a teraszra az asztalhoz, akkor odajönnek és leckéznek és rajzolnak és esznek és varrnak... ezek igazi piócák kedves és szép gyereknek álcázva...

Fércművek írta...

asszem én eléggé szeretlek :)))

kiseri írta...

Az érzés kölcsönös!!!:)

szarvasmici írta...

Pont olyan a varrósarok, mint amiket az újságokba szoktak fotózni. Felcímkézett egyendobozok, katonás sorban elhelyezett késztermékek... Kérlek, hogy majd egy pár hét múlva is készíts fotót. Kíváncsi vagyok, hogy ha jó alaposan belakod, akkor is megmarad-e ez a patikastyle.
Persze csakis az irigység szólt belőlem, mert nekem nincs ilyen. De egyre erősebb a gyanú, hogy LESZ! Ja, és a Pálom mondta, hogy "Ez de jó! Na így neked is meg lehetne csinálni odalent." Példakép lettél! :)

Fércművek írta...

Várom a képeket és ígérem lesz rumlis kép is, de gyorsan lefényképeztem, hogy majd tudjam mit hova kell tenni. :)))

Anais írta...

Darling!

Nagyon profi lett, alig várom hogy láthassam élőben is! :-)
Ha-ha, megnézem én azt a rumlit! Te olyat nem is tudsz szerintem :))
(Max. ha a fiúk nagyon segítenek!)

Puszi:
Anais*