2009. május 3., vasárnap

Mutattam már kincseket turikból, de mivel mostanában ritkán jutok el bolhapiacra, ezt a forrást hanyagoltam. Pedig mennyi szép haszontalanság jön szembe mindig... Hát ez ennek az iskolapéldája, de hát élhet ilyen nélkül egy angoltanár, aki még a teát is szereti??? :))



Az anyák napi program a Szépművészeti Múzeum Mucha kiállítása volt. Egyszerűen mesés. Persze csak annak, akinek tetszik a szecesszió. :) Hát nekem még mindig szerelem. Sajnos a kedvenc, szerelem kirobbantó kép nem volt kiállítva, de nem nagyon volt idő ezen keseregni, mert annyi más gyönyörű jött szembe. :) Máig emlékszem arra a pillanatra, amikor tizenakárhány éves koromban megálltam egy kirakat előtt, ahol a kép nyomata bekeretezve állt és azt mondtam, hogy ez nekem kell, ennél szebbet még nem láttam. Még most is megvan.



Persze azóta még több képébe beleszerettem és mégtöbb festőbe, illusztrátorba, de itt kezdődött az igazi érdeklődés. :)

Még utoljára megmutatom, hogy csomagoltam be a blogot. :)



Ja, szeretnék egy kis segítséget kérni. Régebben írtam, hogy a 100. bejegyzésnél megpróbálok leírni 100 dolgot magamról. Háááát, nem könnyű... Ha esetleg lenne kérdésetek, amire szívesen kapnátok választ, írjátok meg nyugodtan. Hátha így összejön 20. :))))

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Mi volt a jeled az oviban? Hihihihi...

Zsuzska írta...

Milyen teákat szeretsz inni? Melyik a Nagy Kedvenc? (Nekem, elárulom a Lady Gray.)

Névtelen írta...

a régiségek nekem is megtetszettek
főleg a kis Londoni autók!!!!!!!!!
nekem azokról a kisautókról a London nyaram jutott eszembe!!!!!!!!!!!!!
de a teáskanna is jópofa!!!!!!!!!!
Köszönöm a kis nosztalgiát!!!!




Jakab

Fércművek írta...

Nekem is sokszor eszembe jut London. Bár ehhez nem kell semmi tárgy, nálam ez szerelem. :))

Princi írta...

http://juhizs.blogspot.com/

Nézz be fenti kedves blogostársunkhoz és gyönyörködhetsz tovább Mucha műveiben!

Fércművek írta...

Köszi szépen!!!