2009. május 3., vasárnap

Papírhajó és járdazátony

Van nekem egy anyukám. Nagyon szeretem.  És a verseit is. Azt gondoltam ki, hogy meglepem anyák napjára egy bloggal, hogy bemutassam a verseit. Hogy minél több emberhez eljusson, milyen csodálatos ember. Fogadjátok szeretettel és olvassátok, ha van kedvetek.  
50 éves kora körül egyik reggel arra ébredt, hogy le kell írnia egy verset, ami egyszercsak hirtelen a fejében termett. És ez azóta is így megy. :) Saját kiadásban már egy kötetet is kiadott, amit Varga Zsófi illusztrációi tesznek teljessé. Papírhajó és járdazátony címmel. Ezért lett a blog címe is ez. Terveim szerint naponta- két naponta teszek majd fel új verseket és ha van, a hozzá készült illusztrációt. Önző módon első versnek azt választottam, amit nekem írt évekkel ezelőtt, mert nem tudok betelni vele. :)
Remélem neki is tetszik majd az ötlet és olvasói is lesznek.  :) 
Nagyon büszke vagyok Rá és nagyon örülök, hogy Ő az anyukám. Jobbat sosem kívánhattam volna!!! Boldog anyák napját Nana!


3 megjegyzés:

kiseri írta...

Ez annyira kedves ötlet! És nagyon szép a vers... ezek szerint ez az érzés nem múlik el, ha nagyobbak lesznek a gyerekek??? Jaj nekem!

Barbi írta...

Ez nagyon szép ajándék! Az első verset megkönnyeztem!

Vacskamati írta...

Nagyszerű ötlet, szép ajándék... Anyja büszke lányára, lánya büszke anyjára.. :D
A vers és az illusztráció nagyon egyben van.. :D