2009. május 13., szerda

Pöttyös Panni a la Fércművek

Azt hiszem megvan a Fércművek babaformája. :)
Ingával már próbálkoztam baba fronton, de vele még nem voltam teljesen megelégedve.
Vele most megvagyok. :)

Ő a "mindenből egy kicsit" baba. Az egyszerű állatkáimnak volt ilyen alakja és Inga arcformája lett összegyúrva, de persze filcből, aládolgozott anyagokkal és persze pöttyösen.  A pofija azért tetszik, mert szerintem hasonlít az állatokéra, úgyhogy talán illik a férc tornasorba. :)(Ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy szeplős is lehetne, ha már pöttyös mindenhol.) És evvel a formával már megint nyitva a lehetőségek tárháza. Csak mikor valósítom meg??? Már itt vannak a testvérkéi kiszabva, de mostmár tényleg Barnus ajándékaira kell koncentrálnom, úgyhogy egy kicsit le kell állnom ezen a vonalon... 
Egyébként megrajzoltam karokkal, meg lábakkal is, de annyira nem hiányzik nekem róla. Ha lesz idő, biztos lesz olyan verzió is. Vagy, mint amilyen a tavasz tündérke volt, zsinórlábú...jajj, mennyi lehetőség, ősszel levél formájú alátétek, télen fenyőfa...és akkor még a színekről nem is mondtam semmit. Akkor is elkészítem őket, ha senki másnak nem tetszenek. :) 




14 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Tudod mi tetszik benne legjobban? Az, hogy kétféleképpen nézheted az arcát. Lehet csodálkozó kislány, ha az alsó kis pöttyöcskét szájnak tekintjük, vagy egy elégedett mosolyú babácska, ha az alsó pötty az áll jelzése. És mindkét verzió nagyon jópofa. És a haja is... Úgysem nem hiszed el, de pont ilyet terveztem az én bébijátéknak szánt babámnak. Persze én nem filcből gondoltam, de most gondolkodhatok másik nyüstölhető, húzható, ám bombabiztos copfokon. De azért lehet, hogy mégiscsak megcsinálom úgy, ahogy kigondoltam, aztán majd egyeztetünk, hogy megtarthatom-e... :)

Fércművek írta...

Igen, ezen én is sokat agyaltam, hogy hogy vezethetném rá a tekintetet, hogy az az orra. Úgyhogy lett neki picike szája. :)
Lehet, hogy egyeztetnünk kellene a vázlatos füzeteinket. :))))

Csigi írta...

Nagyon cukipofa. Szerintem eldugta a kezeit a háta mögé, úgy bambul. A lábai meg nyílván a szoknyától nem látszanak, szoval nekem sem hiányoznak a végtagok a képből :)

Anais írta...

Édibééédi! :-)

Vacskamati írta...

Zabálnivaló! És így tökéletes, ahogy van! Úgy irigyellek ezekért az egyszerű, édes formákért... Persze, tudom, ezt sem öt perc összerakni, de míg én a sajátjaimmal- még egy fodor még egy kunkor- napokig elszöszölök, Te egy csomó ötletedet megvarrod, és ezzel a pár öltéssel is minden benne van! :D
Biztosan édes lenne egy szeplős kislány is, de szerintem őrajta már túl sok lenne úgy a petty.. : D

hordosv írta...

Juj,nagyon édes, de ha kérhetnék valamit, akkor két piros pozsgás pofikát én még szeretnék rá. Pötttyös Panni volt gyerekkorom kedvenc meséje. Remélem Sára Lillának is tetszik majd.

Fércművek írta...

Hordosv: Az arcpíron én is gondolkodtam. Szivecske formában. Na, majd szép lassan biztos lesz olyan is.:)

Vacskamati: Tudatosan egyszerűt, jelképeset szeretnék mindenből. Úgy tudom, a gyerekeknek is jobb, ha nincs előre gyártva minden részlet és ők képzelnek bele, amit akarnak.
Meg hát a korlátoltságom. Másnak biztos hamar menne géppel, de nekem nem megy, úgyhogy marad a mindent kézzel és az bizony idő, de olyan jól esik. :))

Zsuzska írta...

Csináld csak, nekem nagyon bejön! És ha már törjük a fejünket, a zsinórlábat említetted, összel lehetne a láb átfúrt gesztenyéböl, makkból, télen picike tobozból... Látod, én nem vagyok kreatív, de most mégis beindítottad a fantáziámat!

Fércművek írta...

Ki fogom próbálni! :) És te miőta nem vagy kreatív??? :)))))))

Vacskamati írta...

Izgultam is, nehogy félreértsd a bejegyzésem. :) Az, hogy "egyszerű", semmiképp sem lekicsinylően, sokkal inkább elismerően írtam. Aki nem csinálja, talán nem is gondolná, hogy sokszor nehezebb nem túlbonyolítani a dolgokat.. :D (Nekem legalábbis.. :D) Valóban remek ez a forma a babáknak. :))

Ja, és szerintem nem érdemes kísérletezned a géppel (vagyis, biztosan, más célból) . Olyan gyönyörű egyenletesen varrsz és a tiszta kézi munka megsokszorozza minden darab értékét. :)

Juhizs írta...

Nagyon tetszik :-)
A fazont, hogy a teste háromszög alakú - szabad felhasználni?
Láttad valahol, vagy saját ötlet?

Fércművek írta...

Persze, lehet használni. :) Saját ötlet. Amikor az egészet elkezdtem, akkor négy állatot varrtam evvel a tesstel, csak a fül volt más rajtuk, meg a rájuk illő szombólikus hímzés. (nyuszi - répa, kutyus - csont, cica - halacska, maci - méhek+méz, bárány - virág...ja, így ötöt készítettem. :) ) De őket anyagból, úgyhogy hamarosan elkészülnek filcből is.:)
Megmutatod majd ha készen lesz??

Juhizs írta...

Igen, megmutatom, de én nem a határidők betartásáról vagyok híres, jobban mondva szeretem a szabadságot és kevésbé a kötöttségeket.
Ha készen leszek valamikor vele, meg fogom mutatni természetesen.
De sima textilből lesz, igyekszem nem utánozni ;-)

Juhizs írta...

és természetesen köszönöm az engedélyt :-)