2009. május 4., hétfő

Süni ül a fűben

Amióta "leköltöztem", megoldásra váró probélma, hogy hurcoljam a dolgaimat, hogyha mégis fent készítek valamit. Hiszen hímezni, fércelni a lakásban is lehet, lentre marad a szabás, válogatás, varrógépezés. Főleg az apróságok logisztikája macerás. Ezért született meg a süni. Mindenféle üvegem van lent. Egyszerűek és szépek. Ez a pici az egyik kedvencem, őt szemeltem ki a nagy feladatra. A süni alatt elférnek az aktuálisan használt cérnák, gombok, stb., a hátán meg hurcolja a tűket. Nagyon megbízható kis állat. :) Hasonlót Martha Stewart-nál láttam, de ott olyan üveget használnak, amit itthon nem lehet beszerezni vagy csak nehezen vagy sok pénzért, akkor meg nem is kell. :) Úgyhogy kicsit átdolgoztam és ez lett az én verzióm. :)



A másik apróság félkész, de van tipp, hogy mi lesz belőle?? :))

11 megjegyzés:

katica írta...

nagyon jo a suni -helyes is a kicsike. A dobozbol pedig nem tudom mi lesz de nagyon jo pofi

ZeKa írta...

biztosan ebben laknak majd a kitűző nyuszik meg a kitűző macik :) nagyon szép!!!

Barbi írta...

Cuki mindkettő! Az üveges tűpárnán már én is agyaltam, nagyon helyes rajta a süni! :))

Nina írta...

Jó ez a süni :)) Cuki! Láttam olyan megoldást is egy francia csajszinál, hogy nagyobbacska lapos üvegre (vagy dobozra) tök alakú tűpárnát tett - az is jó ;)

A doboz annyira klassz, tuti a kis édes állatkáid laknak majd benne :o)

majonez írta...

Ez a doboz annyira-de-annyira!!!
És még félkész? Már így is olyan kialakult kinézettel rendelkezik!

Betti írta...

mindig ámulok, mennyire kreatív vagy :)

szarvasmici írta...

Az édes kis dobozkában édes kis apróságok lesznek. Ez tuti. Vagy valami más... Gombok? Vaaaagy klyukasztod majd még a tetejét, olyan lesz mint egy hisztizsepis doboz, és töltőflízt teszel bele, amit a lyukon húzkodsz majd ki amikor tömhetnéked támad. Vagy nem is, ez nem jó, mert akkor lerántod a tetejét is a flízzel... Hmmmm... Na majd biztosan elárulod. :)

Fércművek írta...

Köszönöm a tippeket, de azt hiszem Mici nyert. :) Nagyon tetszik ez a hisztizsepis doboz megnevezés.:) És bizony-bizony még egy lyuk hiányzik a tetejéről meg egy-két teszt, hogy csak így simán működik vagy tépőzárral meg kell erősíteni. Akik ismernek, most ne nevessenek nagyon, hogy na ez már nagyon hiányzott ebbe a házba!! :))))

Zsukka írta...

Nagyon édes a sünis üveg, jól megirigyeltem :o)!
A doboz is cuki, és már minden ötletemet elmondták előttem, hogy vajon mi is lesz belőle... vagy esetleg olyan doboz lesz ez, amiből ha leveszed a tetejét kiugrik egy rugós fércnyuszi :o)))?

kiseri írta...

A kis sünirajongó Sárim odavan a sünitűpárnáért... Hannának olyan van, ami bébiételes üvegből készült, de hát nem süni ül rajta.
A doboz is nagyon tetszik! Ügyes kis fércelő vagy!!!

Lidércke írta...

Csak ismételni tudom az előttem írókat: nagyon helyes mindkettő. :)