2009. május 28., csütörtök

Szivárvány fül

Ma nem akartam írni...aztán rájöttem, hogy már holnap van. :)) Azért nem akartam írni, mert nem volt miről. Mármint nincs készen semmi, csak sok-sok WIP vesz körül. Persze nem bírtam magammal és egyet be kellett fejeznem. Egy kérdésből indult az egész, hogy tudnék-e valami más motívumot kislány táskára. Hát nekiültem. De napközben még csak az volt az ambícióm, hogy ebből



ez legyen. :)



Meg hogy ilyennek lássam a fiúkat:



De aztán elaludtak és elkezdtem előkészíteni a cikk-cakk gyakorlást:



Aztán most jöttem fel a kuckóból, mert a következő elalvás után megint ez volt porondon és ez lett belőle. Van még mit gyakorolni, de nagyon tetszik.



Remélem vettétek a szivárványt az ég felett fül formájában. :)))

Persze kellett egy kis pöttyös is. :))



Lehet, hogy nem bírom ki és lesz még róla kép nappali fénynél is, mert most ő az aktuális szerelem. :))

25 megjegyzés:

nagycsili írta...

Hm, nagyon csini lett, és szuper a szivárvány is!!!

anuka írta...

Nem csodálom, hogy szerelem. Nagyon klassz. És aki fogja elérte a szivárványt!:)

Fércművek írta...

:)))

Nina írta...

Ez szuper lett! Illetve ez is :)
A fiaid tündériek :))

Lidércke írta...

Lassan elcsépeltté válik, ha azt írom, hogy gyönyörű, de tényleg nincs rá jobb szó. :)))
A fiúk meg csuda aranyosak. :)))

Mamis írta...

Tényleg nagyon jó lett!

Edige írta...

Szuper lett, úgy ahogy van!

Barbi írta...

Naggggyon, naggggyon szuper lett!!!!!!!!!!!!!!! Szó szerint mesés! Én kérek fotót nappali fénynél! :DDD

Babra írta...

Annyira szuper!!

Dviki írta...

Igazi csajos kistáska! És természetesen szépséges! :))))
A szivárvány fül is nagy ötlet! :)

szarvasmici írta...

Na most kicsit elkenődtem. Én ugyanis nem vettem észre a szivárványt... De mentségemre szóljon, hogy annyira elbűvölt a többi, a virágok, a pillangók. De az jutott eszembe, hogy talán ma nekem nem is kellene dolgoznom, ha ilyen fantáziátlan vagyok. De Te meg egy zseni vagy. Tényleg nem lehet már fokozni amiket mi itt leírunk, de Te nem tudsz leállni, és egyre szebbeket, és jópofábbakat művelsz!!!!!!!!!!!!

Zsukka írta...

Dejódejódejó!!! Zseniális, csodaszép, ötletes, jajjj, nagyon ügyes vagy :o)!

Fércművek írta...

De örülök, hogy tetszik Nektek! És igen az a baj, hogy nem tudok leállni... de ma már muszáj aludnom!

Vacskamati írta...

ÓÓóó, nagy varázsló!
Hogy lett a paprikából kelbimbóóó? :D :P
Szuper a tatyó, kicsit szégyellem is magam, két lánnyal nekem kéne (ha-ha) ilyeneket varrni... :))

Fércművek írta...

Gondoltam, hogy valakinek fel fog tűnni a paprika vs kelbimbó. :)))) A paprikából a mai vacsora lesz. Na jó egy kis husival és tejszínnel és sütővel. :)

Vacskamati írta...

Jó, nem kötözködöm.. a fotó nyújtotta esztétikai élmény érdekében még megengedhető ennyi csúsztatás.. :D

kinga írta...

bevallom, én is jobban koncentráltam a virágokra, mint a szivárványra, pedig teljesen logikus :)
a paprika-kelbimbót én is észrevettem, bár így ebéd előtt nem volt jó látni, túl jól néz ki :)

és a kissrácok nagyon édesek :)

szarvasmici írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!! A kelbimbósodott paprikát sem csekkoltam!!!! Nagy a baj ma Micifejben! Megyek is a cudába!

Szóellenőrző: dering... De nekem meg nem sok minden dereng...

szarvasmici írta...

Jah, ráadásul a cím: Szivárvány fül, és én még kerestem is fület. Csak nem szatyorra gondoltam, hanem valami állatkára. Olyanra, aminek van füle... Mert ugye a zöldségeknek se nincs... Bár BarnusAmbrusnak is van, de az biztosan nem szivárványos... De nem adom fel! Hátha a mai napi agyatlanságomból valami nagy dolog születik itt énfelém.

Fércművek írta...

:))))))) Van, hogy pihenni kell. :)) Én is azt teszem. Persze csak kicsit, mert naná, hogy ilyenkor jön visszautasíthatatlan megrendelés. :)

Csigi írta...

De szuper!! A kaja, a srácok, a táska, minden :) Én is akarok ennyi fantáziát! Paprikából kelbimbót és fülből szivárványt (vagy fordítva) alkotni tudni! :)

parisa mahmoudi írta...

Beautiful bag!!! :)

Fércművek írta...

Thanks for coming! :)

Anais írta...

Óóóóóóóó, szülinapooooom van!!!! Kérek egy ilyen tatyóóóóóóóóót :)))

(na jó, megelégszem egy hasonlóval is, de a szivarvany fülből nem engedek :)))

Fércművek írta...

Nincs több szivárványfül. :( Ez a baj a turis övekkel. De ígérem, hogy nyitott szemmel járok majd az arra alkalmas helyeken. :))