2009. május 19., kedd

Születésnapi könyvecske

Amikor megszületett Barnus, akkor elhatároztam, hogy Karácsonyra és szülinapokra mindig kap valamit, amit én készítek neki. (A tortán kívül. :) ) Úgy gondoltam, hogy Karácsonyra kap valami általam varrott dolgot (ez két éve még nagggyon nagy vállalás volt a részemről, de irigykedtem, hogy mások sk dolgokkal tudják meglepni a gyerkőceiket...), szülinapjára meg egy általam készített könyvet.  A tavalyi már szétesett. Nem volt egy bonyolult darab, ez igaz, de idén valami masszívabbra gondoltam. A tavalyi tulajdonképpen fényképekből állt, amit egy délelőtti séta alkalmával készítettünk. A képekre photoshopoztuk a kedvenc mesehőseit és "elmeséltük" egy délelőttjét a "barátaival". (Kisvakond a homokozóban, A Nagy Ho-ho-ho a szökőkútnál, stb. )
Idén gondoltam nagy fába vágom a fejszémet és én is illusztrálom a  - nem túl bonyolult - mesét. Persze rajzolni nem tudok, de választottam két nem túl bonyolult főhőst. Akik a kezdetektől olvasnak, biztos emlékeznek Kótyomra és Fittyre. Na, hát őket szemeltem ki egy kis mesére.
A tavalyiból okulva, az egészet egy fotóalbumba készítettem el - idén kép nélkül. 
A fotóalbum történetéhez tartozik, hogy a játszótér mellett, ahova a költözésig jártunk naponta, van egy fotós bolt.  Ez a kis album 2 évig kint volt a kirakatban. Minden alkalommal megnéztem, majd egyszer bementem és mondtam, hogy azt a fakó kis darabot szeretném. Mondták, hogy nem eladó, mert már kiszívta a nap.  Aztán csak az enyém lett féláron. :)

Na, jó bőlére eresztettem, pedig megfogadtam, hogy 100/86 -os lista után csak képeket teszek fel. :)

Hát íme a képek:
















Barnusnak nem megmutatni holnapig!! :)

12 megjegyzés:

kiseri írta...

Este ez lesz az estimesém... :))

Theia írta...

Ez nagyon jóóó! :-)) És annyira aranyos, hogy a két mesehős meg is van varrva... én biztos nagyon örülnék egy ilyen könyvnek! :-) (anyukám kicsi kormban rajzolt és kivágott nekem egy papír öltöztetős babát. Amúgy soha nem rajzolt, épp ezért aztán nagy becsben is volt tartva az a baba... :-)

Nina írta...

Le a kalappal előtted! Ez nemcsak szuper ötlet, de csodás kivitelezés, és igencsak kreatív ajándék! Milyen jó lesz ezt elővennie majd felnőtt korában a kisfiadnak :)))

Barbi írta...

Hát, te egy szuperanyu vagy! Barnus biztosan boldog lesz (vagyi már az lehet egy ilyen anyuka mellett)! :)) Nagyon szuper kis könyv! :)

Mamis írta...

Hát ez nagyon jó!!!
Nagyon ügyes és ötletes!!!

Babra írta...

Hát ez valami szenzációs!!! Adja az ég, hogy egyszer majd én is ilyen kreatív anyukája legyek egy gyerkőcnek!

Fércművek írta...

De rendesek vagytok!!! :))

hordosv írta...

Ha megmondom mikor van a szülinapom én is kapok majd?

Fércművek írta...

:))

Hunszil írta...

Jaj de jó Ötlet... és remek a kivitel olyan igazi Fércművekes:)))
Gratulálok, a fiadnak pedig üzenem, hogy remek mamája van:)))

szarvasmici írta...

Na az elmondottakhoz már túl sokat én sem tudok fűzni, de én is teljesen beájultam. Nagyon kíváncsi vagyok hogyan fogadja majd a kis huncutzsiványod.

Lidércke írta...

Judit, ez annyira jó! :))) Miért írtad, hogy nem tudsz rajzolni? Engem elvarázsolt. :)