2009. május 6., szerda

Van nekem egy dobozom...

a pincében. Az van ráírva: Ha 1x kicsi leszek... Na, nagyon úgy néz ki, hogy sokáig érintetlenül fog állni (mint ahogy évek óta ez az állapot :) ), úgyhogy még Karácsony előtt elkezdtem belőle szemezgetni a ruhákat. Az egyik egy rojtos szoknya volt. Lovacska lett abból a rojt sörényből. Sajnos nincsen róla kép, mert ajándékba készült és akkor még nem voltak "megmutatom a világnak" ambícióim. :) Viszont ebből adódik, hogy a szoknya már csak darabjaiban volt fellelhető, így evvel a projecttel nem tudok nevezni Colette játékára, mert nem tudok két képet prezentálni. :( Már nagyon régóta táskát szerettem volna varrni a maradékból.



A fülek természetesen megint övből készültek és a filc korongokon kívül ráköltözött a fára egy zsugorka madár is, na meg egy szivecske, mert szeretem a fákat és kellett egy kis szín. :) Sajnos a bélés több sebből vérzik, de annyira megkedveltem már most, hogy érzem szét lesz ez még szedve és kijavítva, mert nincs több ebből az anyagból. :(



A nap verse

5 megjegyzés:

szarvasmici írta...

A zsugorka madarad olyan "fércjutkás". Kis aranyos. Majd én is megmutatom a zsugorka bigyóimat, de ennek külön bejegyzést nem akartam szentelni, máshoz meg még nem tudtam hozzárendelni. Vagy egyszerűen csak megfeledkeztem róla. De majd mutizom.
Amúgy meg nekem is olyan dolgaim vannak, amik már nem egészek, pl. egy kis pulcsi, amit már szétszedtem, hogy majd egyszer valamire felhasználom az anyagát. Le van vágva róla a varrás, a nyakkör, kivágtam belőle a rávasalt címkét. De az idomokból látszik, hogy valamikor gyerekruha volt. Szerintem elfogadja ezt is Colette. Főleg Tőled, aki egy egész szoknyát nem biztos, hogy beáldoz az édes kicsi kitűzők kedvéért, hanem szépen lassan éled fel. Nem?

Zsukka írta...

Zseniális, amúgy is tetszik nagyon ez a fa motívum, de ez a csíkos, és madaras, és szívecskés... ez mindent visz.
Lehet, hogy nekem is meg kéne bontanom a "ha 1x kicsi leszek" dobozt :o)?

Hunszil írta...

Ez jobban tetszik, mint a másik:)))
Nagyon édes a kismadárka :)))

Fércművek írta...

Remélem lesz időm valami dokumentálhatóval is előállni. :))
Köszi a kedves szavakat!

Babra írta...

Annyira jóóó! Pedig aztán én nem vagyok jóban a feketével, de ez nagyon tetszik:D