2009. május 30., szombat

Volt (mű)bőr a képemen...

és a megrendelések helyett varrtam egy műbőr táskát.  Tegnap  nagy örömömben elmentem és vettem műbőrt boltban, hogy ne fecnikből kelljen dolgozni, hanem valami nagyobbacskát is kipróbálhassak. Itt szeretnék köszönetet mondani a varrógépemnek, amiért nem adta fel és végig velem maradt, bár ez néha kétséges volt. Egyszerű szerkezet a szentem... de bevallom ma még puszit is adtam neki, hogy ezt kibírta. :))




Szóval a már szokásosnak mondható fazon, a már szokásosnak mondható fával, de műbőrből. A fa korongocskáit nem volt egy álom kézzel felvarrni, de most legalább már ezt is tudom, mielőtt belekezdenék egy másikba. :) Mert több színt vettem ám! A következő valami kékes-zöldes lesz, mert kicsit sok már a bordós-narancsos-rózsaszínesből. :)





És még egy kis fejtörő így a végére.
Hogy hívhatják azt a nagypapát, akit holnap megyünk felköszönteni?? :))



Belátom itt már tényleg nagyon fáradt volt az agyam. :)

11 megjegyzés:

szarvasmici írta...

??? Kompletten A-Z-ig? Na neeeee! Egy egyszerű szerkezetű varrógéppel? Valaki, aki saját bevallása szerint nem tud varrniiii? Most csak viccelsz... vagy akkor vicceltél, amikor azt állítottad, hogy nem tudsz varrni.
Ez egy profi munka!!! Tökéletes! Szép! Elegáns!

Holnap Angéla nap lesz. Tehát vagy nem névnapja lesz a nagypapának, vagy vicces kedvű volt a dédike. :) De semmiképp nem stimmel a TI. Talán István?

Zsukka írta...

Csak csatlakozni tudok Micihez, tökéletes munka, ráadásul gyönyörű is, le a kalappal :o)!
Tibor :o)?

kinga írta...

jajj de szép! :)

Lidércke írta...

Micinek igaza van: vicceltél. Nemcsak hogy tudsz varrni, de profi vagy! :))
Nekem a Tihamér Illés ugrott be. :)))

Rita írta...

Tiroli papa? :o)
Vagy antal, és titi lett belőle?
A munka amúgy csodááás, gratula! :O)kolvetao

Csigi írta...

TI-BOR :)
Nagyon profi a táska!

Fércművek írta...

TI- BOR nyert! És persze szülinap. :))

Jajj, a táskával kapcsolatban ne vicceljetek már. :)) Ennél egyszerűbbet el nem tudok képzelni, de tényleg rendes a géptól, hogy a néhol négy réteget simán megvarrta. :)

kinga írta...

na de mi van, ha anTIalkoholista? :)

Barbi írta...

Már kiderül ugyan, hogy Tibor, de lehetne Ti-mint TaTi! :DD Gyenge vicc, tudom... :))

A táska fantasztikus! :)))

kiseri írta...

Egyszer egy ilyen tatyót tutira veszek tőled, bele vagyok lavulva a formájába, a fába, mindenbe... És van ilyen kockásom nekem is, mint a bélése, de vicces!

Edige írta...

Szuper! Már először is nagyon tetszett ez a fazonú táska ezzel a korongos fácskával. Imádom!!!