2009. június 5., péntek

87-től 93-ig

Lidércke a 7-es játékba hívott. A 100-as listám úgyis kurtára sikeredett, úgyhogy itt folytatom a sort, bár szerintem lassan többet tudtok rólam, mint én magamról. :))

87. Nem szeretem a vágott virágokat. A látványuk szép, de fizikailag rosszul vagyok ha az elhervadt virágokat ki kell dobni.

88. Szeretnék egyszer úgy útnak indulni a nagyvilágba, hogy egy váltás ruha van nálam és egy tele bankkártya.

89.Egy szó mint száz egyszer kipróbálnám milyen gazdagnak lenni és hogy vajon az én személyiségemet is eltorzítaná-e. ( Nincsenek jó tapasztalataim.)

90. Vannak furcsa gyüjteményeim. Dobókockákat gyüjtögettem egy időben és egy Kitty nevű angol kisasszony képeslapjait, amit egy magyar fiatalembernek írogatott a századfordulón Tab községbe. Egy azóta már megszűnt kis antikváriumban találtam őket és még most is szeretem olvasgatni. A baglyokról már azt hiszem volt kép, de már nem mániákusan keresgélem őket. És egy időben nem tudtam ellenállni a réz kuglóf formáknak.

91. Utálom ha egy ajtó zárva van.

92. Nagyon szeretem a húslevesemet.

93. Azt hiszem sosem kóstolnám meg a csigát. (Bár soha ne mondd, hogy soha. :) )

Ha nem haragszotok nem nevezek meg senkit, hogy folytassa a sort, de mindenkit arra buzdítok, hogyha nem is lesz publikus, írja meg a saját 100-as listáját. Szerintem jó móka és úgyis olyan keveset foglalkozunk magunkkal. :))

10 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Hm????

Fércművek írta...

Jajj, csak egy rossz gombot nyomtam, mert Ambrus egy óvatlan pillanatban beledöfte a ceruzát a karomba. :)))

Zsuzska írta...

Bocsánat, a gép csak a címet nyitotta meg és türelmetlen voltam. Hm... visszavonva.

Zsuzska írta...

Akkor jó, mégsem az én készülékemben van a hiba! ;O) Puszi Ambrusnak és irgumburgum. Zs

Vacskamati írta...

87 - szintén zenész! Nem gondoltam, volna, hogy másnak is ilyen heppjei vannak.. :D

Lidércke írta...

Sőt, én se szeretem a vágott virágot. :) Köszi, hogy játszottál! :) Mikor jön a 94-es? ;)
Most jöttem rá, hogy mennyi mindent tudnék még én is írni.

Fércművek írta...

A maradék 7-et majd random számozom a postokban. :)))

Barbi írta...

Kösz az újabb infókat, várom 93-tól 100-ig! :DDD

helen írta...

Tab városkájában voltam gimnazista :)

szarvasmici írta...

Most látom, hogy ilyen bejegyzésed is van. Történetesen ez most mind igaz rám. Csak épp a furcsa gyűjtemény az az utazásaim során használt vonatjegyekből, belépőkből áll, meg szarvasokból. És én nem a húslevesemért vagyok oda, hanem a brokkoli krémlevesemért.
Ja, a vágott virágot egyébként halott virágnak nevezem. :(