2009. június 10., szerda

Az utolsó hét, avagy 95- től 101-ig

Szera kérésére még írok, de azt hiszem itt a vége. Így teljesítem a 100-at - kicsit túl is lőve a célon.:) Ezek után meg tényleg hanyagolni fogom a személyes jellegű megjegyzéseket, mert ugyan engem nem zavar, de valamiért azt hiszem, hogy mást igen. Annyian "bújnak el" , hogy ennyire nem akarok kilógni a sorból. Az én döntésem mennyit mutatok meg, csak egy idő után olyan, mintha mutogatnám magam, miközben aki ismer, tudja, hogy ez a legkevésbé sem jellemző rám. Csak én pont úgy gondoltam, hogy ezen a fórumon nincs veszteni valóm. Max nem olvasnak.

95. Egy évvel ezelőtt nem igen tudtam volna elképzelni az életet BBC Prime és VH1 nélkül. Angol és zene. Ennyire volt szükségem. :) Manapság már nem is nézek TV-t.
96. A Vatikánban egyszer megszédültem és ezer ember közül egy magyar jött oda és kérdezte meg, hogy segíthet-e. Ugye, hogy nincsenek véletlenek. :)
97. Egyszer mindenféleképpen szeretnék elutazni New York-ba.
98. A kedvenc könyveimből szeretnék dedikált példányokat. Hát ez néhány esetben már elég necces. :))
99. Jó lenne egyszer megtanulni sakkozni. Már próbáltam, de annyira messze áll tőlem. :(
100. Képzeljétek, sosem voltam még Szegeden. Hihetetlen. (De már tervbe van véve. :))
101. Ma tudtam meg, hogy Michael Bublé-nak kijött egy új dupla CD-je. Meg kell szerezenem!!! Tőle minden megvan. :)

8 megjegyzés:

szarvasmici írta...

97...dettó. A szívem szakadt meg, amikor elrongálták NY panorámáját a WTC hiányával, és akkor egy darabig úgy éreztem, hogy ez egy nyomós érv, hogy ne akarjak oda menni. De annyi más nekem való dolog van ott, hogy mégiscsak muszáj lenne. De még így majdnem fiatalon.

Fércművek írta...

Mindenféleképpen írj, ha indulsz :))

kwandera írta...

Szia Judit! :)
Nekem tetszett nagyon mind a 100+1! Minden elismerésem! :))

Lidércke írta...

Miből gondolod, hogy zavar valakit, hogy személyes dolgokat írsz? Ha így van, akkor az illető ne olvassa a blogodat, és kész. :) Mi örülünk a pontjaidnak. Igen, többesszámban írok, mert hótziher, hogy sokan olvassuk mosolyogva. :)

Bardócz Éva írta...

Bublénak új DUPLA albuma van????Juuuj,enkem is keeeeeell!!

niniel írta...

Nekem is tetszett a 100as listád, darabokban is:)
Szerintem egyik blognak sem árt egy kis személyes vonatkozás..nem véletlenül hívják internetes naplónak is!

kiseri írta...

Szerintem nem elbújnak azemberek, csak hasonlóan hozzád azt gondolják, hogy úgyse érdekel senkit... pedig de! Amikor elkezdtem blogot írni, előtte a barátnémat fárasztottam részletes leírásokkal és fényképekkel, aztán kitaláltam (anyagi okokból, hihi!), hogy mégiscsak blogolok, és egy teljesen személytelent akartam, családi infok nélkül. Erre barátném közölte, hogy igenis írjak, mert az emberek szeretnek belelátni más életébe, meg stb... szóval igenis kell a személyeskedés, az áru is jobban eladható, ha valakinek az egyénisége nemcsak az áruban van. Nem tudom, érthető-e ez a zagyvaság, kicsit kótyagos a fejem a Jakab osztályától... még nehéz értelmes emberként viselkednem...
Hahahaha! a szóellenőrzőm BILIN!!!

Fércművek írta...

Minden érthető. :) Akkor csak kicsit fogom vissza magam. :))