2009. június 21., vasárnap

Bilipi, az új zsebrém

Bilipi megrendelésre készült és eszembejuttatta, hogy mennyire hiányoznak a rémségeim. :)



Bilipi

Bilipi is örök optimista.(Csak úgy, mint Funda volt. Hiába, unokatestvérek. :) ) Élete nagy pillanata volt, amikor megtalálta az oldalán fityegő négylevelű lóherét. Csak hármasban szeret autót vezetni, de sose szólna bele, hogy mások hogy vezetnek. A számolással gondjai vannak. Kedvenc száma a kék.

Aki csak mostanában kezdett olvasni, azoknak ajánlom a többi rémséget is, itt, itt, itt és itt. :))

6 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Én meg a nagy számokat kedvelem. Bilipi is az. ;)

Lidércke írta...

Kedvenc száma a kék? :D
Ma pont olyan társassal játszottunk, amiben színes dobókocka van (számok nélkül, csak színek vannak rajta), és Peti folyton társított hozzá egy számot is. Pl. ha kéket dobott, az 6 volt. Valahogy így érezhet Bilipi is. :)
Szeretem a leírásaidat, várom a következő adagot! :))

Barbi írta...

Jaj, én a zsebrémeidért teljesen odavagyok! Brúnó, Sir Nyű a kedvenceim! Egyszer nincs kedves csereberélni? Annyira helyesek! :)) És én is optimista vagyok, és nekem is gondom van a számokkal és nekem is a kedvenc számom a kék! :)))

Fércművek írta...

De, cserélhetünk. :))

Barbi írta...

Egy Babráéhoz hasonló levendulás tűpárna? Vagy valami óhaj-sóhaj?

Fércművek írta...

Nekem még sosem vot pinkeepem vagy ollóőröm. Bármelyiknek nagyon örülnék, de asszem írok mélt. :))