2009. június 4., csütörtök

Csak, hogy mutassak is valamit :)

A hátizsák:




Életemben először bementem a Burda boltba, hogy 
"- Jó napot! Szeretnék hátizsák szabásmintát!" .
Ez az egy volt, hát nem válogattam.  
Nem hiszem, hogy a közeljövőben nekiállnék újra, mert kicsit nyögvenyelősen haladt a dolog. 
Még a Meskán megkeresett valaki, hogy nagyon tetszik neki a kerek erdős táska, de ő most baba miatt, csak hátizsákozni tud. Varrnék-e olyat? Hát ez az eredmény. 
Büszke nem vagyok rá. Sok bosszúságot okozott. Amikor feladtam egy ponton, anyukám varrta helyettem, de azért a befejezésre összeszedtem magam. :) És igen, nincs benne zseb. Tudom, hogy ez nagy hibája, ha lehiggadok van ötletem, hogy lehetne mégis belevarázsolni. 
Szóval Ő vette el az időm nagy részét:


7 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon aranyos lett, gratulálok! Én hordanám zseb nélkül is :o)

szarvasmici írta...

A csöppemnek is van egy ilyen formájú hátizsákja. Annak az elején egy öblös-patentos, és az oldalában bevarrva van zippes zseb. Sosem használjuk. Persze egy felnőttnek bizonyára praktikus lenne, de áthidaló megoldás lehet esetleg egy vállpántra rátépőzárazható tok. Mobiloknak szoktak ilyen tokot varázsolni a hátitatyókra. Így kéznél lehet az, ami a legfontosabb. Pl. a telcsi.

hordosv írta...

Húúú, nagyon ügyi vagy. Néztem a neten tutorialt. Hát én sosem leszek ilyen ügyes, de hátha valaki igen, szóval íme amit találtam.

http://www.scribd.com/doc/2242097/Backpack-Bag-Tutorial

Barbi írta...

Neeee add feeeel! Olyan jó lett! Minél többet készítesz, annál jobban fognak sikerülni, mert már egyre több trükköt fogsz tudni! Ez sem kecsegtet? :DD

Zsukka írta...

Szerintem is nagyon klassz! Az én első kis hátizsákom a fiamnak készült, ovishátinak, nos... mostanában szeretném lecserélni, mert már ciki, hogy benne van a címkém, annyira kis gagyi lett :o). Szóval a Te első hátizsákod fényévekkel jobb, én igazából nem is látok rajta semmi hibát, nagyon ügyes vagy! A következő meg ráadásul még gyors is lesz, nem csak szép!

Fércművek írta...

De rendesek vagytok!!!! De ehhez még kell egy kis idő, hogy kedvem legyen. :)))

hildiko írta...

Szia!

Nagyon jó lett, Én is szeretnék varrni valami hasonlót. A szabásminta mennyibe került? Esetleg átmásolhatnám?
várom válaszod: hildiko74@gmail.com

Üdv: Ildikó