2009. június 8., hétfő

Döme új ruhatára

Írtam már korábban, hogy nagyon vágynék mintás filcre. De aranyárban van és amilyen méretekben árulják még egy tisztességes mackóhoz is 2 A/4-es lap kellene, úgyhogy egyenlőre álom marad. De van nekem sok szép gyapjú vagy gyapjú-szerű anyagom. (Ezeknek sem tudom a hivatalos nevét. :( ) Gondoltam megpróbálok belőlük mintásakat. Nagyon virgonc kis mackók lettek. Szereztek maguknak egy kosarat és fel-le boboztak benne a kertben. :))



Ami meglepett, hogy csöppet sem zavarja őket a másságuk. Mármint, hogy ők máshogy, máshol szőrősek, mint az átlag mackók. Beszélgettem velük erről és szokatlan nyugalommal állították, hogy biztos így is megtalálják a társukat, ne izguljak. Hát nem izgulok. Ők az oldalt szőrös mackók a tolerancia jegyében. :))) Tudják, hogy nem lehet igazán pici játszótársuk majd, de megvárják szívesen, amíg felnőnek mellettük. :)

8 megjegyzés:

Lidércke írta...

:))) Annyira szeretem a leírásaidat! :)

szarvasmici írta...

Oldalt szőrös mackó... :DDD
Jó nagyot nézhettek, amikor kitolták a bobot, és észrevették, hogy nincsen hó, de még jég se... Látszik is rajtuk, hogy kattog az agyuk, hogy most mi legyen. :) Viszont rettentő jól neveltnek tűnnek. Ilyen szép katonás rendben bobozni, majd felsorakozni a polcon.... Nahát!

Megsúgom Neked, hogy nem tudok elképzelni olyan szörnyű-borzasztó anyagot, amiből ne tetszenének a Döméid...

Barbi írta...

Nekem személy szerint nagyon tetszenek, teljesen a szívembe lopták magukat! Nem is kell az a mintás filc! :DDDD

Fércművek írta...

:))

Mici: A fiaimat sem zavarja, hogy nincs hó. :)) A bobban húzgálják egymást, játékokat, köveket, barackot. Meg amilyen nyár van, ez is belefér. :))

kinga írta...

imádom őket:D

megérkezett a nyuszi?

Edige írta...

Nekem teljesen rendben valónak tűnnek ezek az alternatív macik. Nem is tudom, hogy ki akad fenn ilyen apróságon, hogy hol legyen szőrös egy maci...

hildiko írta...

Aranyosak a macik!
A hátizsáknál hagytam neked egy üzenetet, légyszíves válaszolj!

Üdv: Ildikó

hordosv írta...

Annyira tündériek. Nekem a kockásak a kedvenceim. Tweed-macik:)

És ha filc helyett polár lenne? Vagy az túl mű? De abból van mintás is.