2009. június 20., szombat

Egy csepp

Kedvenc idézetemet a cseppről egy miskolci buszmegállóban hallottam : "Olyan vagy, mint a rózsaolaj. Egy csepp is elég belőled." Azóta szállóigévé vált minálunk. :)))

Ez jutott eszembe a következő kitűzőkről. Az ihlet onnan jött, hogy néha egy csepp is elég mindenből. Nekem a középső hiányzik sokszor. Hátha ez a csepp kitűző segít ezen a problémán. A többi meg csak jött. Kinek mi hiányzik... :) Ha máshogy nem, de kitűző formájában a miénk lehet. :))




Őt csak megmutatom, mert persze nem eladásra, de ki kellett próbálnom. Csak, hogy meg tudom-e varrni. Hát így sikerült, de nem hiszem, hogy egyhamar újra nekiállnék, mert itthon nem tetszik. :(




Már éppen kikapcsolni készültem a TV-t, hogy nincs benne semmi néznivaló, amikor a Film Múzeumon rátaláltam a Sült zöld paradicsomra. Olyan régen láttam és annyira szeretem, úgyhogy ez egy jó este lesz. :)

4 megjegyzés:

Lidércke írta...

Szerintem meg nagyon szép a nyuszid! :) Mesés az anyaga is.
A kitűzők meg annyira Fércművesek! Hatalmas ötlet, igényes kivitelezés. :))

kiseri írta...

Mindig meglepsz... neked nem egy csepp a fantáziád, az biztos!
Én is akarok Sült, zöld paradicsomot nézni!!! Annyira szeretem!
Ja, és a nyuszid jó lett nagyon, tök cuki, csak otthon nem a te művedet látják benne... el vannak kapatva!

Barbi írta...

Már hogyne tudnád megvarrni! Micsoda feltételezés magadról magadtól! Cuki lett! A cseppek pedig nagyon jópofák!

Bardócz Éva írta...

Ugye milyen jó ezekkel a pozitív szavakkal dolgozni?Nekem is élvezet volt minden egyes kulcstartó anno és a vevők is nagyon szerették,szerintem ezeket is szeretni fogják:)