2009. június 25., csütörtök

Egy kis ez meg az kép nélkül

Van sok-sok félkész dolog. Azokat nem tudom még megmutatni, de történt pár említésre méltó dolog és mivel ez a blog egyfajta napló is magamnak, gyorsan leírom, hogy nyoma legyen.
Tegnap helyes, buci borítékot kaptam. Meglepetés volt. Byme Évitől kaptam egy nagy borítéknyi anyagmaradékot. Pont olyan kis csodákat, amiket én használok. Micsoda öröm volt!! Mennyi szépség! Itt is köszönöm Neki! :))
Mariannal is jót beszélgettem, ő is elkényeztetett ajándékokkal, anyagokkal. :)
Ma találkoztam egy másik Judittal, mert örökbefogadásnál kiderült, hogy itt lakunk egymás mellett, úgyhogy kihagytuk a postát és inkább találkoztunk. Hihetetlen, de tőle is anyagdarabokat kaptam. Neki is köszönöm! :) Kicsit félve adtam neki oda a fércelefántot, mert olyan szépeket varr. :)

A fácskák nehezen akarnak tuti fixre megállni, úgyhogy lassan varrok egy valódi kerek erdőt, annyit kisérletezek. :)))
Döme is újra kalóznak állt, de nincs még szemellenzője, úgyhogy ő is vár még a fényképezéssel. :) Persze lesz rajta újdonság is. :)

Egy kis gasztro: vannak ételek, amiket egész egyszerűen túlmisztifikálok. Ilyen a túrógombóc is. Eddig nem volt hozzá bátorságom, mert az biztos nagyon macerás, könnyen elrontható, stb. de aztán másfél kiló túró a hűtőnkben termett és éreztem, hogy itt az idő, hogy próbálkozzak. És isteni lett. Úgyhogy folyt. köv. :)

És ha már isteni dolgokról ejtettem szót. Ettetek már levendulás sütit? És jártatok már design cukrászdában? Ha nem, akkor ajánlom a SUGAR-t! :) Lacó onnan hozta nekem az én adagomat, de hogy mi minden van ott... :)

6 megjegyzés:

niniel írta...

Tőlünk tíz percre van a SUGAR!, azt hiszem ez emeli a lakásárakat... meg az én plusz kilóimat:))

Fércművek írta...

:)))

Barbi írta...

Hát ez nagyon tuti hely! Bár nem sok esélyem van eljárni oda... Azért jó tudni róla! Alakul ám a csereajándék is. Az ollóőr kész van!

Bardócz Éva írta...

Azért arról ne feledkezzünk meg,hogy én is kaptam Tőled ajándékot jócskán,amikor találkoztunk:))És pont azt,amire a legjobban szükségem volt:)Már be is üzemeltem őket,az egyikben a csipkéim vannak, a másikban a keresztszemesek:)

kinga írta...

Drága Judit!
Köszönöm!
Még sosem hallottam levendulás sütiről, viszont most rákerestem, úgyhogy ma is lesz mit sütnöm :):)
Sőt, még levendulás forrócsokit is csinálok!
Rohanok a konyhába! :)

Fércművek írta...

Barbi: Nagyon várom, de tényleg ráérsz a kincseimmel. :)

Évi: Örülök ha tudtad őket használni. :)

Kinga: Megkóstolnám a te verziódat is. :)