2009. június 28., vasárnap

Eláztunk...

de nem a Simply Red koncerten, pedig az előrejelzés szerint az lett volna soron. A kazánunk egyik szelepe megadta magát és a fél műhelyet eláztatta. :( Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a varrós cuccok közül semminek nem lett baja, de kupi az lett, meg idegeskedés. Most tudtam volna rumlis képet készíteni, de aztán rájöttem, hogy ezt nem akarom megörökíteni. Szóval a varrós project kicsit lelassult és a Simply Red koncertnek is csak a végére - utolsó 7-8 szám - értünk oda. Az viszont nagy élmény volt. A koncert DVDről ismert feeling itt is utól ért, úgyhogy nem bántuk meg, hogy mentünk. Így nem tudom, hogy elénkelte-e a kedvenc dalomat... Gyorsan ide is teszem magamnak. :))



Mivel a gyerekek a nagymamánál vannak, természetesen nem futottunk haza, hanem gyorsan Catanoztunk egyet barátokkal. Jajj, de régen nem játszottunk és mennyire hiányzik. Az külön emeli az esemény fényét, hogy én nyertem, de nagyon! :)))) Bocsi kedves Többiek.
Háát, nem tudom holnap mi készül el a varrományok közül, mert baracklekvárt kell eltenni. Sajátot. Juhéjj!

5 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Hát Jutka, ezt a dalt nem énekelte el a vörös úriember. :( De ettől függetlenül sajnálhatod, hogy lekésted az elejét.
Khmm...khmmm...Pálom belepampogott, szerinte igen, elénekelte. Aja igasság, hogy ma délelőtt, egész délelőtt Simply Red koncertvideókat nézegettünk, és valakiben összemosódnak az élmények. De én azt mondom, hogy ezt, ott, nem énekelte el.
Jó lekvárfőzést!!! És romeltakarítást. :( Mindkettő a nem kedvenc kategóriám.

Fércművek írta...

Kár, hogy nem jött össze a találka, de sebaj, majd legközelebb. :)) Nekem sem a kedvenceim és nem erősségem a kötelező körök lefutása, de van, amikor nincs választás... :( Remélem kipihented a vizsgát is és legalább jó volt hallani a hangodat! :))

Anna írta...

Szerintem sem énekelte. Takarítani pedig sajnos nekem is kéne, bár csak a szokásos... délelőtt óta néz rám bosszúsan a porszívó...
Kitartást tőlem is!

Barbi írta...

Nekem nem ez a kedvencem tőle,de jó volt meghallgatni! Ezt a koncertfelvételt agyonhallgatjuk itthon! :DDD

Fércművek írta...

:)) És Neked melyik a kedvenced? Nekünk is rongyosra van hallgatva. :)