2009. június 13., szombat

Férc örökbefogadás

Az a helyzet, hogy régóta vár itt pár állatka, akiket régebben készítettem. Nincsen szívem szétszedni őket, de tartogatni sem lehet őket a végtelenségig. Arra gondoltam, hogy örökbe adom őket. Kértem, hogy beszéljük meg ezt a teraszon, rábólintottak, úgyhogy készítettem egy csoportképet.




Szóval szerető otthont keresnek sorrendben:
1. Berta bagoly
2. Heni, a tyúk
3. LÓránt
4. Fló nyuszkó
5. Dínó Dani
6. Zsiga csiga
7. Málna, a bálna
8. Scottie, a kutyus
9. EleFáni

Hagyjatok egy megjegyzést, hogy kit fogadnátok örökbe. Kérlek benneteket, hogy mindenki csak EGY állatkát írjon! Ha valakit többen szeretnének, természetesen kisorsolom a leendő szülők között. Ha olyat választasz, akit kevesen, nőnek az esélyeid. Ez csak egy tipp. :) Jó örökbefogadást! :) Ja, és csak bátran, ne legyetek szégyenlősek! :))))
Majd el felejtettem, eredményhirdetés június 18-án este 22 után.

42 megjegyzés:

Barbi írta...

Közös megegyezéssel (igen, még apuci is szavazott), Fló nyuszkót magunkhoz vennénk! Van hely bőven a kiságyban és jut a krumplifőzelékből is! Egy mosolygós gyerkőc várja! :D

Barbi írta...

De ha kislányos anyukák fellázadnának, hogy a virágos nyuszkót szeretnénk, helyette jól meglennénk Dínó Danival is. Bocs, hogy két komment lett belőle. :D

Kricsár Annamária írta...

Berta bagoly szerető családra találna nálunk, két kis gazdival:)

katica írta...

nagyon nehez dontes, mindegyiket szivessen latnam itthon. De mivel szabaly az szabaly, akkor en Berta Bagyolykat sok szeretettel orokbefogadnam :O)

azeszti írta...

úúú el sem hiszem, h ez komoly!!! :)
én Dínó Danit imádolnám, ha velem lenne.

verocs írta...

Henit a Tyúkot szívesen látnánk kis családunkban.Nem bánná meg ha minket választana...

Judit írta...

Elefáni gyere:)

Lidércke írta...

Henit szúrtam ki magamnak, bár Berta bagollyal is szimpatizálok... de Heni, a tyúk. Ő lenne a választottam, ha szerencsém lenne. Már csak a szív miatt is. :)

Zsuzska írta...

Szia, Zsuzska vagyok és az 52 személyes nyúlgyüjteményem minden egyes tagja szívböl befogadná Flóra nyuszit!!!

helen írta...

Flooooo!!! Hol vaaaagy??? Itt a répaaaa!!!

szarvasmici írta...

A maradékot elfogadom. Ha lesz. De a nyuszkó billentene kicsit a mérlegen a csajos oldal felé, szóval őt nagyon-nagyon tudnám szeretni.

szarvasmici írta...

Ja, ez a mérleg itt, a szarvascsaládban billegne jófelé... :)

Enikavics írta...

Heni, a tyúk :)

Zsukka írta...

Dínó Dani egy druszája ágyába költözhetne :o)))

Lenke Tünde írta...

Zugolvasóként színt vallok :)
Nyuszkó rajongó vagyok! Ha lehet őt választanám, bár kicsilányomnak még sokat kell nőnie hozzá, de na bumm!

Névtelen írta...

EleFáninak jó helye lenne a kuckómban!(de ha valaki nem találna gazádra...teszem ezt Scottie:P ,akkor szívesen látnám őt is!)

Virga írta...

Jujj, hát ez szuper! Milyen jófejek ezek az állatkák! Biztos mindenkinek szerető, meleg otthon várja majd. :o)
Nálunk három gyerek is örülne, ha egyiküknek befogadó szülei lehetnének.
Hogy ki legyen az elsősorban? Nem volt nehéz a választás: Málna, a bálna!
Az indoklás egyszerű: a legkisebbemnek is Málna a neve. :o))
Ha mégis más kapná Málnácskát, akkor Danit is szívesen befogadjuk.

Virga írta...

Elnézést a félrefogalmazgatásért, de közben felébredt a legkisebb, és nem figyeltem, mit írtam már le pontosan...

Csilla írta...

Pici lánykám biztos örülne egy Scottie kutyusnak vagy a nyuszinak.

Zsuzsi írta...

Szép jó reggelt, mindenképpen szükségem lenne a tyúkanyóra, fontos feladata lenne (és nem húslevesként :D )

gaga írta...

Szia! Nagyon sok szeretettel fogadnánk örökbe Zsiga csigát, és biztosítanánk a fedelet a háza fölé. :)

Hunszil írta...

A családom és jómagam szívesen látnánk egy kis kendermagost a házunkban Heni a tyúk jöhet :)

Névtelen írta...

Szia Judit!

Nagyszerű lehetőség!!! Mi szeretnék örökbefogadni a 6-os számú férces állatkát, Zsiga Csigát.
Hátha Ő is a szívünkhöz nő, mint Breki a herceg és Nyuszkó a répahasú.

Üdv: Csermely Orsi

Betti írta...

Nekem LÓránt nagyon tetszik. Főleg a sörénye :)))

Erzsébet írta...

Nálam Dínó Dani a nyerő!!!!!!!!!

saturn13 írta...

Ez számunkra teljesen egyértelmű, hogy csakis LÓránt, jöhet hozzánk! Először próbált meghúzódni, szerény, kockás bundájában, de észrevettük!!Össze is kacsintottunk....;)
Úgyhogy már nagyon várjuk!

kinga írta...

bagoly-mániás vagyok (ezt talán már írtam...) így evidens, hogy Bertát szeretném nagyon-nagyon :)

muzli írta...

Elefáni biztos lakhelyet szerezne Lili lánynál, tárt karokkal és pici marokkal várjuk sok szeretettel.

Névtelen írta...

Heni, nagyon megtetszettél a két lánykámnak! Várunk szeretettel!

GeriMami

niniel írta...

Heni a tyúk nálunk abszolút kedvenc lenne a családban! Várjuk sok szeretettel!:)

hordosv írta...

Málna bálnát szeretnénk örökbe fogadni. Sok sok sok szeretettel várjuk, ha minket választ lakhelyül. Van egy málnapiros lavórunk, de ha jobb szeret hintázni, azt is megoldjuk:)))))

Edige írta...

Fló nyuszkót nagyon szeretnénk az otthonunkban tudni. Jó helye lenne Zoénál.

verus írta...

Én Fló nyuszit vinném haza, olyan kis hippis:)Ígérem, elviszem az összes nyári fesztiválra, ha hozzám kerül!))

Sziranszki írta...

Én a kutyust szeretném nagy szeretettel befogani! Scottie, gyere!

Babra írta...

Flo nyuszit szeretném örökbefogadni. De nagyon ám!:)

Angel írta...

Úgy érzem én sem maradhatok ki :) Sokat töprengtem, de végül nálam is a név döntött. Berta bagolynak jó helye lenne nálam.

soli írta...

Berta, a bagoly, ugye hozzánk repül?

Theia írta...

Heninek itt is jutna hely! :-)

Piroseper írta...

Dínó Danit nagy örömmel fogadnánk örökbe!

Anna írta...

Kedves Fércművek!

LÓrántot szívesen fogadnám kertes házba, zabbal az istállóban, ha már a lovainkat sajnos el kellett adnunk...
Gyöngyörűek mindannyian:))

kiseri írta...

Hát nem lesz könnyű dolgod az összeírással...:))
Nálunk egyszerre tört ki pánik a gyerekek között, egymást túlüvöltve lökdösődtek... telhetetlen népség, de ezt vedd dícséretnek, odavannak a dolgaidért!
Írhatom sorban a kívánságokat?
Samu: az elefántot böködte
Sári: csigamániás is a sünök mellett
Hanna: Scottie varázsolta el
Jakab: LÓránt a nyer(ít)ő
Bocsi...:)

csipkelelkű írta...

Üdv!
Belvárosi lakásunkba várjuk Zsiga csigát nagy szeretettel és sok ennivaló zölddel! Szerintem imádná. Én már imádom őt. Meg a többieket is...