2009. június 28., vasárnap

Hangos napló

Egyszer írtam életemben naplót. csúfos véget ért, többet nem is tettem. De mindig azon gondolkodtam, hogy úgy lenne jó írni, ha mellékelni tudnék zenéket, filmrészleteket, illatokat is a történetek, gondolatok, érzések mellé, mert úgy lenne teljes a kép. Nagyon jó, hogy erre részben képes a blog. :))
Ez a film az egyik kedvencem. A zene meg varázslatos. Azon ritka alkalmak egyike volt, amikor a CD-t vettem meg először és utána láttam a filmet. De egyszerűen éreztem, hogy nem tévedhetek, tökéletes lesz. Így volt. :)

Részletek Az óceánjáró zongorista legendájából. (Vigyázat! Hosszú részek csak eltökélteknek! :) )
Már nem is tudom hányszor láttam, de még mindig libabőrös leszek tőle.


Bemutató



Keringő a tengeren :)



Párbaj 1.



Párbaj 2.

3 megjegyzés:

Zsukka írta...

Ezt a filmet én is nagyon szeretem, és szintén a CD volt meg először, s csak utána láttam. Lehet, hogy valamelyik este elő is veszem...

Marta írta...

En még nem làttam ezt a filmet, de a video ajanloid igen csak meggyöztek, hogy mielöbb potolnom kell ezt az elmaradàsom!
Köszi :)

Hokata írta...

Ez a film nekünk is nagy kedvenc, emlékszem, nemrég amikor végre kiadták magyarul DVD-n, számoltuk a napokat és futottunk a boltba, s megvolt az aznapi esti program, meg a másnapi is. Ez a film megérdemli, hogy meglegyen eredetiben. Én is ajánlom mindenkinek.