2009. június 9., kedd

Kisérleti nyúl és Okostojás

Én nem is tudom honnan, de egyszer csak bevillant, hogy szemüveges gyerekeknek Harry Potteren kívül nem nagyon van játék, amivel azonosulhatnának. Meg persze viszonylag kevés gyereknek van villám alakú forradás a fején... szerencsére. :) Aztán rápillantottam egy kiszabott nyuszira és gyorsan hímeztem neki szemüveget. Öszintén nem tudom, hogy jó ötlet-e, de hátha valakinek segíthet elfogadni a szemüvegét, ha az álltakájának is van.
A nyuszi szemüvege és a tegnap összetört sok tojás ihlette az Okostojás kitűzőt. Gyorsan elkészítettem őt is. :)

8 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Haha!! De jók!! :D

kinga írta...

nee, az okostojáson szakadok :)

Barbi írta...

Szerintem nagyon jó ötlet! Ha nem is szemüveges a gyerkőc, akkor is elmondhatja, hogy neki van egy szuperokos nyuszija! És a tojás!!! :D

szarvasmici írta...

Könyörgöm Judit! Ne csináld már!!! Ennyi röhögés még nekem sem fér bele!!! Szétpukkadok. Amúgy meg annyira tuti jó ötlet a szemüveg. Igen! És szeplős is kell, meg dagi, meg nyurga, meg törött kezű, és fájós fogú, illetve éppen fogatlan, kb. hatéves, tudod! Nagyon sok olyan dolog van, amit nehéz elfogadnia egy kisgyereknek.

kiseri írta...

De jóóóó! Nagyon édesek, a tojás annnyira!

Edige írta...

Nagyon bejön!!!

Csigi írta...

Hihetetlen édik. Okostojás, nem hiszem el :))

Lidércke írta...

Mici belelátott a gondolataimba! Szeplős is legyen! Sőt, olyan, aki egyszerre szemüveges, és szeplős. :))) Nagyon édes lett. :)