2009. június 28., vasárnap

Lekvárok testnek és léleknek egyaránt

A mai nap arról lesz híres, hogy a saját barackunkból tettünk el lekvárt és befőttet Anais-szal. Lacó leszedte, mi meg befőztük. Nagyon jó érzés, hogy sajátot tehetünk majd az asztalra. Sőt, már meg is tettük, mert köztudottan türelmesek vagyunk. :)) Nana még szedett délután, úgyhogy holnap is lesz feladat. Jajj a varrásnak. :))

Ha már a lekvároknál tartunk, megmutatom mire bólintott még rá a WAMP csapata. Azért merészeltem jelentkezni vele, mert a végtelenül egyszerű ötlet ellenére, nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam rá, úgyhogy gondoltam megér egy próbát. Évekkel ezelőtt született a Gondolat lekvár ötlete.



Valami személyeset szerettem volna adni a kollégáimnak, de persze a tanári fizetésből nemigen telt nagy ajándékokra, úgyhogy tulajdonképpen a szükség volt a múzsája. :) Az első üvegek nagyon kezdetlegesek voltak és emlékszem az átvirrasztott éjszakákra, amikor még kézzel irogattam a kedvenc idézeteimet nekik.
Aztán szép lassan állandó ajándékok lettek karácsonykor. A mottója az volt, hogy:
"Szívmelengető gondolatok hideg téli napokra.". :)
Szóval remélem másoknak is tetszik majd az én kedvenc idézetgyüjteményem. :)



Nem ez lesz a végleges háta, de azért megmutatom mire gondoltam.



A tetejére jobbára újrahasznosított anyagokat teszek. Olyan szép tarkák.
Jajj, le ne maradjanak at igazi lekvárok. :))

10 megjegyzés:

Anais írta...

Élmény volt, Darling! :-)
Nyami, nyami, nyami :))

Zsukka írta...

Zseni ötlet, nem csoda, hogy a WAMP rábólintott!
Nekem miért is nem jutnak ilyenek az eszembe... :o)?

Vacskamati írta...

De jó Nektek... Én ma meggyezek, de csak egyedül.. társaságban sokkal bulisabb lehetett! :)

Zsófi írta...

Nagyon tetszik! Gratulálok az ötletedhez! Most járok nálad először, nagyon tetzsik a blogod!

Barbi írta...

Annyira hihetetlenül jó ötlet!!!!! :DDDDDDD

szarvasmici írta...

A gondolat lekvár igen! Az nekem is nagyon tetszik.

anyahajó írta...

Ó, hát ez remek! HAsonló alapgondolat, de totál más forma volt az egyik legszellemesebb esküvői ajándékunk. Egy esernyőt kaptunk, arra voltak fellógatva idézetek, és mindegyikbe egy bankjegy volt becsomagolva. Őszintén mondom, hogy bankjegy nélkül is nagy örömet szerzett volna, látszott, hogy foglalkozott vele az ajándékozó.
A WAMP-os sikerhez pedig gratulálok, és előre várom, hogy találkozzunk!

hordosv írta...

Nagyon édesek lettek. Olyan mint
a Micimackó praktikus csupra.Én ötletgyűjtőként láttam valahol hasonlót. És mielőtt azt gondolnád, hogy nem, tökre örülök neki, hogy kint leszel a wampon, bár valszeg máshol előbb talizunk majd:)))))

Fércművek írta...

Örülök ha nektek is tetszik a családi kedvenc. :)

Lidércke írta...

Ismét remek ötlettel rukkoltál elő! :)))