2009. június 22., hétfő

Megállt a fa a saját lábán :)

Már régebben is kisérleteztem a fácskámmal, hogy megálljon magában is, de azokat inkább nem mutatnám meg. De íme a kerek erdő első 2,5D darabja. :)



Nem tudom mennyire látszik, de nagyon különleges színe van ennek a zöld filcnek, ami a lombkorona alapja. Futok és még veszek, amíg van. :)

Aztán készítettem egy új zsepitartót megrendelésre. Jobban tetszik, mint az előző, mert nagyobbak lettek az állatok rajta, jobbak az arányok. De elég nehéz fényképezni...





Azt még nem is írtam, hogy elkezdtem csicseregni. Holnapra készítek hozzá saját emblémát. A terv már készen van. :))

18 megjegyzés:

Anais írta...

És mitől áll meg? Kavics? :)

Fércművek írta...

Hát te, van benne egy ólom karika, de az nem volt elég, aztán kiszaladtam kavicsért, beburkoltam a tömő anyagba és evvel már oké is volt az alja, de a teteje rosszabb pillanatokban lebicsaklott, úgyhogy szétszedtem és drótot hajlítottam bele. De mára megszületett. A következőt már egy kicsit gyorsabban fogom elkészíteni asszem. :)))

szarvasmici írta...

Férfiak! Akkor hát itten vóna a megoldás. ;)
(Pfffúúúúúúúúúj de malac vagyok...)

Anais írta...

Mici: nem esett le a poén, magyarázd eeel :))

Fércművek írta...

:)))

kinga írta...

úúú de szép <3

Zsukka írta...

Szépséges egy fácska!
Te Mici..... :DDD

Zsuzska írta...

Ejnye Micike, Micike!!!
Anais, gondolom barátnénk a megdrótozott lebicsaklásra tette kissé huncut megjegyzését....
A fácska pedig nagyon helyes lett, ügyes vagy. Nekem rögtön a kavics jutott eszembe - megrögzött kavicsgyüjtö a család nöi szakasza. A zsepidoboz is aranyos, nálunk csak poénból is kihúzogatnák és percek alatt kiürülne. És tényleg nehéz fotózni, holnapra tartogatok én is valamit, majd meglátjátok. Azzal is megszenvedtem...

Anais írta...

Jaaajjj :)))

Köszi, Zsuzska!

Edige írta...

Nagyon klassz lett az első darab. A zsepitartó is nagyon éded.

Nina írta...

Szuper!! A fa is, de a dobozkádon még mindig csak ámulni tudok :)

Barbi írta...

Hjaj, Mici, de huncut vagy! :D
Judit ez a fa nagggyon jó, épp én is kérdezni akartam, hogy sikerült felállítani! ;D De már olvastam a választ! :) A doboz is szuper! Hogyhogy kibontottad a zsepitartót? :D

Fércművek írta...

Ja, nem a gyüjteményből van. :))) Ezt külön vettem ehhez. :))

Névtelen írta...

Én is, én is szeretnék ilyen zsepitartót!!!!!! Fizetség egy hálakőtartótotyó!:)Nene

Fércművek írta...

Drága Ildikó nene, csak füttyents és már készítem is Neked. :))) És Tőled elég egy jó szó, meg pár méter szaténszalag. Láttad, nekem alig van .:))) Bár a tojásod után - közkincsé is tettem Húsvétkor - neked egy négy évszak zsepitartó dukálna, nem? :))

Névtelen írta...

FÜTTY! A szaténszalagról még beszélünk! :)Nene

Fércművek írta...

:))))

Zsuzska írta...

Anais, szívesen! ;O)