2009. június 14., vasárnap

Mérföldkő és Pöttöm Panna

Újabb mérföldkőhöz értünk és ez megmagyarázza azt is, ma miért nem haladtam igazán. Barnus kb. 1 éves kora óta rendes nagy ágyban alszik, mert egy nemakarokaludni hiszti alkalmával kiugrott az ágyból és fejre esett. Többet nem kockáztattunk és rögtön rendes ágyba szoktattuk. Kicsit késöbb, de Ambrus is eljutott arra a szintre, hogy ki tudott bucskázni az ágyból, ha akart. Szerencsére hiszti nélkül, csak úgy viccből, de már ezt a húrt sem nagyon akartuk tovább feszíteni. Úgyhogy elkezdtünk ágyat nézegetni, de csak arra jutottunk, hogy nagyon csúnyákat lehet kapni viszont nagyon drágán. Már éppen kezdtük feladni, amikor kiderült, hogy van párja a Barnus ágyának a családban, nincs is sokat használva, sőt el is hozták nekünk, szóval nem volt más dolgunk, mint gyerekszobát rendezgetni.



Na kiszúrtátok mi hiányzik? Na jó, a színeken kívül...de én abba a táborba tartozom, hogy a gyerekszobának nem kell feltétlenül a szivárvány összes színében pompázni. A szoba inkább semleges legyen, hiszen a játékok elég színesek, meg hangosak, meg feltünőek, stb. és azt úgysem nagyon befolyásolhatom.
Szóval egy falvédő projectet is be kell majd iktatnom valamikorra...
Ja, és nagyon szeretem, amikor egy turizott sötétítő pont elég a két ágyra takarónak, így nem volt egy vagyon (3000 forint), egységes a kép és pöttyös, mégis jó fiúkhoz. :))
Ne féljetek, nem ilyen rendben kénytelenek élni ezek a szegény gyerekek :)) :



Útközben készült Pöttöm Panna egy tündér Pannának. :)





Utóirat:
Még van idő örökbefogadni. :)

6 megjegyzés:

Zsukka írta...

Azért a második képnél nagy kő esett le a szívemről :o))). Már azt hittem, csak nálunk van állandó kupi a gyerekszobában.
Egyébként mi is változtatni készülünk mostanában, bár Z. még ébred éjjelente, szeretnénk már összeboronálni a két gyereket, úgyhogy a nyáron még lesznek munkálatok a gyerekszobában.
Pöttöm Pannáról már nem is írom, hogy édes, mert úgyis tudod :o)!

Hunszil írta...

Jaj már én is megilyedtem, ilyen gyerekekt nem láttam még akinek ennyire rendbe lenne a szobája :), de megnyugodtam.......
Pöttöm panna:)))) nagyon aranyos....

Vacskamati írta...

Tök jó, hogy így különválik Nálatok az alvós meg a játszós rész, nálunk sajna, erre nincs esély..

Édes lett a Pöttömkéd, az én félkész babócámnak is ilyen formája van épp ...csak arra még kezek és lábak is jönnek.. :D
(És igenis, mindegyiknél kell dicsérni... :D)

Ellenőrző szó a versetekhez: floqueuz
:P

Barbi írta...

Panna édes!
A szoba nagyon szép! Nekem tetszik, hogy ilyen letisztult, egyszerű! Erre törekednék később én is Ábel szobájában, most még tiritarka (ami persze nem baj), de mást tervezek.

Ejjkukk írta...

Ahogy berendeztétek a szobát, pont olyan, mint a mienk volt gyerekkoromban. Nekekm tetszik. Pöttöm Panna pedig egész egyszerűen lélegzet elállító számomra!

kinga írta...

jajjj nagyon klassz a szoba :):):)