2009. június 19., péntek

Miért nem bánom, hogy holnap nem megyek a Múzeumok éjszakájára

1. Amikor hét elején leesett, hogy szombaton Múzeumok Éjszakája és apának pont aznap este olyan programja van, amire egész évben készül, kicsit elkomorodott a hangulatom és egy röpke fél órára nagyon sajnáltam magam. És akkor jött egy telefon egy kedves meskás vásárlómtól - aki ennél már több, de még nem találtam rá jobb szót, bocsi Mariann :) -, hogy menjek el hozzájuk pénteken, ott lesz byme Évi is. Hát ez történt ma és nagyon jó volt! Köszönöm Mariann a fincsi ebédet is és azt a sok-sok mindent, amit kaptam. (Itt jegyzem meg, hogy a fiúknak is nagyon tetszik a levendulás cserép és azt hiszem már a helye is megvan. :) ) Nagyon jó volt veletek beszélgetni és ilyenkor eszembe jut, hogy veletek, többiekkel is milyen jó lenne már találkozni! Szóval ez a délután kárpótolt a holnapi kimaradó éjszakáért. :)

2. Nagyon meleg van, úgyhogy inkább ki sem mozdulok.

3. Holnap csaj nap lesz minálunk. Szolidarítanak a barátok, ha már nem vehetem nyakamba a várost. Gyertek, gyertek!!!

A délután kellemetlenebb részéről csak azt kérdezném, hogy a MÁVnak miért nem kell bemondania, hogy a vonatok nem indulnak el??? Ki nem állhatom, ha rabolják az ember idejét és energiáját!! (Bár ezt lehet, hogy a nyavalygóba illene írni ... )

És még egy furcsa kérdés. Még nem néztem igazán utána, de tud valaki egyszerű receptet kókuszos-epres süti kategóriában? Kicsit bizarr, tudom, de hátha... :)


7 megjegyzés:

szarvasmici írta...

...Sóhaj...irigykedés...megértés...sóhaj...sóhaj...sóhaj...
De jó nektek. Én is nehezen viselem az arc nélküli barátkozást.

Fércművek írta...

Akkor majd teszünk ellene :))

kiseri írta...

tegyűűűűűűnk! Úgy szeretnélek már hallani és tapintani és szagolni titeket! egy csomó mindenkit!

Anais írta...

kiseri: ezt annyira aranyosan írtad! :)

Judit: megyünk, mi is és a pizza is:D

Bardócz Éva írta...

....és különben is,hosszú ,tömött sorokat kell már kiállni mindenhol,amilyen népszerű lett ez az este:)
És én is nagyon köszönöm a vendéglátást,szuper jól éreztem magam,igazán Tündérek vagytok,lányok:)
Judit, a Te műhelyedtől szárnyra kapott a fantáziám,és egy csomó ötletem született,és az ajándékok is igazán olyan szuper helyre kerültek..most pakolászom bele a dobozokba:)
Remélem,hogy minél hamarabb megismételhetjük,aztán majd szeptembertől már nálunk is:)Addig is süti témában:
http://kicsivu.hu/archives/2009/01/26/Epres-kokuszos_suti/

Fércművek írta...

:))) Köszi a receptet, el lesz követve :)

F.Gina írta...

Ne sajnáld, ócska idő volt, esett-fújt. Szerintem sokkal jobb programod volt :))