2009. június 12., péntek

Nyuszkó elfáradt

Egyik nap odasúgta nekem, hogy csináljak már valamit, mert már görcsbe áll a lába a sok álldogálástól. Mondtam neki, hogy legyen türelmes, biztos kitalálunk majd valamit. Aztán persze valahogy elfelejtődött a dolog. Ő meg olyan tapintatos kis nyuszkó, hogy nem dörgölte úton-útfélen az orrom alá.
Ma nyakamba vettem a várost, hogy kétoldalas vetexet aka vliesofix-et vegyek és valamilyet sikerült ( de nem olyat, amiről te meséltél Mici :( ) és már majdnem kifordultam a boltból, amikor a sarokban megpillantottam egy ládikát maradék anyagokkal. És akkor éreztem, hogy eljött a nyuszi és eme cimke ideje.




Mert persze szívem csücskei a filc állatkák, de nagy hátrányuk gyerekeknél, hogy nem moshatók. (Már mesélték, hogy egy nyuszi tulajdonos kislány ott tart, hogy senki nem érhet a nyuszijához, nehogy bepiszkolódjon. Megzabálom. :)) ) Szóval ott volt a dobozban egy 40 centis műszőr darab, ami szinte kiabált, hogy vigyél haza és varrj belőlem nyuszit, aki tud ülni is: :) A nincsenek véletlenek kapcsán ugye már említenem sem kell, hogy a másik műszőrme , szintén 40 cm-es darab medvebarna színű volt. Úgyhogy holnap lesz pihi-puhi Döme is. :)) És tudom , hogy már elhangzott mástól, de hogy lehet kibírni a munkát evvel az anyaggal? Hihetetlen. Úgy nézek ki, mintha hóesésből estem volna haza. És tényleg köpködi is az ember egy idő után. :) Na, de a lényeg, a lényeg, nyuszkó kicsit pihen. :)




Ja, mielőtt elfelejtem, kép nincs róla, de ma megkértem a fiúkat, hogy kiránduljunk egyet a nagy kiárusítás helyére, amit már oly sokan említettek. Hát nem jöttem el üres kézzel, de Barnus türelmetlensége miatt nagyon limitált volt az idő. Azért nem akadályozott meg abban, hogy szatén szalagokat, cérnákat, gombokat, Danubia szalag tekercset, hímzőfonalat ne dobáljak gyorsan a kosárba és megígértem, hogy visszatérek gyerekfelügyelet nélkül. :)

14 megjegyzés:

Bejus írta...

Édibébi! Én ölelgetném szívesen!! ;)

Bejus írta...

Mondd azt,hogy eladó a drága? :)

szarvasmici írta...

És tessék mondani! Ilyen címkéket hol adnak? Most magamra is odavarrnám, mert én is ölelgetnék valakit, vagy pedig engem ölelgethetne valaki...
Amúgy meg ez a nyuszkó nagyon nagyon nagyon nagyon... ÉÉÉÉÉÉÉÉdes.! :)
Heéjjj Te csajszi! Egyre jobban háromdimenziósodsz!!!

niniel írta...

nagyon aranyos lett a nyuszi!!
és ha nem túl indiszkrét a kérdés...:hol van az a nagy kiárusítás??

Fércművek írta...

Bejus: Még ölelgetem egy kicsit, aztán felrakom a Meskára. :)

Mici: Na az ilyen cimkékért járok turizni. És mindig fáj a szívem, hogy csak egy van.

Niniel: A Hitec kft kiárusít a XI. kerületben a Kondorosi út 2/a szám alatt. Nem könnyen találtam oda, de megéri. :)

Lidércke írta...

Maga a báj ez a nyuszIca! :)

kiseri írta...

Kár volt idáig halogatni a szőrös-varrást... ez annnyira cuki!!! Ilyet még a népnek!

Nina írta...

Tündéri ez a nyuszi is :))

hordosv írta...

Juj, fonalak!!! És mikor van nyitva? A nyuszkó tényleg szőrös és ölelgetni való.

Fércművek írta...

Sajnos 8-tól 15-ig és csak H-P. :( Szóval szervezést igényel.

Dviki írta...

Szeretnivalóan édes kis nyuszkó lett, az már biztos! :)

kinga írta...

ó hát zabálnivaló :):)

niniel írta...

köszönöm Fércművek!

muzli írta...

Ó mamám, ez valami hihetetlenül aranyos. Látom, kell egy ilyen a lánykámnak, úgyhogy szerintem kezdheted is a sorozat gyártást, ahogy az előzőeket végigolvastam. ;o)