2009. június 7., vasárnap

Sállatok

94. Azt is tudni lehet rólam, hogy hihetetlenül sok kendő és sál van a birtokomban. Már régebben is elkezdtem őket újrahasznosítani, most megint előkerültek, hogy sállatok legyenek. :))



A bagoly és a rojtos lovacska (igen, az lovacska :) ) nagyon korai fércek. A szürkés-lilás kockás sálból készült nyuszi sem új, de ez a spenótka most született egy másik project keretében. Hát csokorba gyüjtöttem őket.
További pihe-puha sállatok feltünése várható a fércállatkertben. :))

5 megjegyzés:

kinga írta...

a bagolyért odáig vagyok (ez részben köszönhető annak, hogy bagoly-mán vagyok:))
a lovacska pedig nagyon ötletes :)

Nina írta...

Felismertem ám a lovacskát :))
Tetszenek, olyan aranyosak, tuti jó puhák is :)
Az előző posztban bemutatott fácskád is nagyon klassz!

Barbi írta...

Nagyon buli, hogy sállatoknak hívod őket! :DDD
A szíves-füles tetszik a legjobban!

Lidércke írta...

A bagoly a favoritom. :)) Ahogy néz! Egy regény van a szemében. :D

szarvasmici írta...

A zöld mellett a rózsa-SZÍN a nagy favorit nálam, szóval nekem a nyuszkó jön be leginkább. És hát az a lovacska is jópofa. Miért bújt el annyira?