2009. június 26., péntek

Szélsőségek

Ma Döme kicsit progresszívre sikeredett, de sebaj. Nem csak kicsiknek kellenek játékok. :)



Sőt, rájöttem, hogy a szemtapasza nélkül rockernek is elmegy a fülbevalójával. Tényleg, lehet, hogy valami motoros cucc is kellene neki... Na, ezen most elméláztam. :) Ő is egyébként XL-es a többi Döméhez képest,csak úgy, mint McDermedve.



Ha már erre járok megmutatom a kerek erdő két újabb lakóját:




Van még mit csiszolni rajtuk és keményen gyüjtögetem a zöldes anyagokat a lombnak. :)

A mai szélsőség vásárlásnál jelentkezett. Az elsőszámú feladat ruhavásárlás volt esküvőre. Sikerült, sőt a fiúknak is tetszik, úgyhogy egy nagy pipa került az elintézendők listájára. Azért a szokásos turi körút sem maradt el, de ma mégsem ott leltem kincsekre. Egy kapualjban megláttam egy "Gomb, gyöngyök, rövidárú" kiírást és mivel tudtam, hogy fogytán az idő és gyöngyös boltba már nem fogok eljutni, betértünk. Mondanom sem kell gyöngy nem volt, amit kerestem, de mennyi minden más...




A képen bal oldalon látható apróságokat 300 forintért adta oda nekem a hölgy. Mindegyikből egy-egy darab volt egy gyári mintaívről. Csoda kis bolt volt, ahova cirkuszosok, jelmezesek járnak csuda dolgokért. Hát, ha arra járok, biztos benézek még.
A kép jobb oldalán lévő apró kincsecskék egy turis farmeren díszelegtek. Nem lehetett könnyű abban a nadrágban hajnalban csendben hazaosonni, az tuti. :))

A másik szélsőség ez a két anyag volt.




Azt hiszem ilyen drágán még sosem vettem anyagot - és nem is tervezek több kört -, de egyszerűen beléjük szerettem. Egyébként egy Bricostore-ban találtam őket.


Holnap Simply Red koncert!! Remélem elhúzzák az én kedvenc nótámat is. :)))

5 megjegyzés:

Vacskamati írta...

:D De jó Döme! Ha nem gyereknek megy és rocker, mehet bele egy biztosítótű is.. :) Úgy nem próbáltad, hogy csak az egyik füléjén van kendő?

Ügyes kincsvadász vagy, én mindig olyan szerencsétlenül érzem magam a turiban, nem tudom, mit is keresek, és ha találok valamit, azt sem tudom, hasznos lenne-e vagy sem.... Megjegyzem, a boltokban (akár ruha, akár méteráru) ugyanez a helyzet...

"Gomb, gyöngyök, rövidárú"? :D Grétsy László dobna egy hátast... :-)) Ilyenkor nekem nagy dilemma, vajon felvilágosítsam-e a boltost, de aztán eszembe jut az egyik ismerősöm, aki mindig meg is teszi, és utálják is érte mindenhol rendesen.. :D Persze, lehet, még ezzel együtt is megérné... kivéve, ha az ember törzsvásárlói státuszra pályázik.. :D

Fércművek írta...

Olyan rendes volt a hölgy, hogy ez már igazán nem számított. :))

Csigi írta...

Ügyesen bevásároltál. Az anyagok tényleg szuperek. A maci meg nagyon menő. Kemény legény puha bundában :)

Barbi írta...

Simplyről mi lemaradtunk. :((

Nagyon szuper dolgokat szedtél össze!

Döme édi, mint mindig! :D

Anna írta...

Nagy aranyos Döme:))
Kész, hogy milyen kincseket tudsz véletlenül is fellelni! Én ha elmegyek egy konkrét dologért általában 100 másikat találok, csak azt a bizonyost nem...

Simply pedig jó volt, csak elöl nem lehetett vizet kapni és ki is kellett mennem a szélére:((