2009. június 15., hétfő

Szerelmes vagyok

Ritkán mondok ilyet, mert mindenben találok valami kifogásolhatót és biztos benne is van hiba, de Vele egyenesen szerelembe estem. Ő Döme McDermedve.



Mielőtt dobnátok egy hátast, hogy megtanultam hirtelen kötni is, ki kell mindenkit ábrándítanom. Bár egyre motiváltabbnak érzem magam, mert kell neki testvér. A sapká(ka)t és a sálat anyukám kötötte, mert meggyőztem, hogy ennek a mackófickónak mindenféleképpen szüksége van egy ilyen szerkóra. És ő - sok-sok-sok év kihagyás után - nekiállt és a kéréstől számított egy órán belül felöltöztette imádatom tárgyát.Itt is köszönöm neki. :)
És most nagyon szeretjük egymást. Igaz nem hall meg minden bókot, mert mindkét füle sapkával fedett, de hát neki elég néznie is. Ide nem kellenek szavak... :))



Szóval ő lett a műszőrme darabból és a többi 22 centis mackóhoz képest termetes lett a maga 32 centijével + a bojt. :)

12 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Mc van der Medve? Eppen a szornyú kanikulapan??? Akkol esz igászi jékphéka?

Barbi írta...

Haj, én is szerelmes lettem! Imádom a két sapkáját és a hatalmas nóziját! :)))Hétfőn, szerdán, pénteken az enyém, a többi napon te randizhatsz vele! Oké?

muzli írta...

Hát ez megint hihetetlenül édes. Mikulás táján majd benyújtom igényem egyre Lili részére, ha szabad.

Fércművek írta...

Mici: :))
Barbi: Hááát, megbeszélhetjük. :)))
Muzli: Télig még biztos készül, majd megbeszéljük. :)

Bejus írta...

Imádnivalóan édes!! Mindkét fülére 1-1 sapi! :)

katica írta...

Imadni valo! Hozzam is johett szivessen lakni, es itt megigerem hogy jo hasznat veheti a sapiknak es a salnak

Lidércke írta...

:D Döme igazán jóképű, a neve meg csúcs! :D

Vacskamati írta...

De jóóó!! :)

Zsukka írta...

Édesédesédes :o)))!

A. írta...

Hát, ez nagyon jó ötelt, hogy külön kapot sapkákat a fülikre, ettől csak még aranyosabb lett, ez már a megacuki kategória. És a Hello World címke is nagyon helyes, jó, hogy nem Hello Kitty! Lehetne mondjuk Hello Teddy...

Edige írta...

A fotók láttán én is egyre jobban hiszek abban, hogy létezik szerelem első látásra...

Nina írta...

Hihetlenül édes!!! Feltétlen megértem a szerelmedet iránta ;)