2009. június 10., szerda

Téma és variációk, avagy további okoskák :)

Aki szemfüles volt, már találkozhatott Lexivel a Meskán, a kaméleon géneket is hordozó könyvtáros nyuszival, aki képes magára ölteni a kódexek néhány illusztrációját.
Most bemutatom legjobb barátját Lexikont, a mackót is. (Ja, a nincsenek véletlenek kategória: Tegnap elmentem életem első szülői értekezletére az oviba és anélkül, hogy kértem volna, Barnusnak a mackó jelet osztották ki. Juhéjj! )




Csodálatos bútorszövetből vannak. Régóta tartogattam ezt az anyagot, hogy majd itthon lesz belőle valami nagyszabású - egyébként ezt is turiztam régen - de eddig még csak kis projectek lettek belőle. (Aki már olvas egy ideje, egy kis kézitáskát is láthatott már belőle. )

Szóval egyre csak gyűlnek körülöttem az okoskák...Lehet, hogy ez jelzés, hogy visszatérhetnék az olvasnivalóimhoz is??? Ugyanis csúnyán hanyagolom a művelődés eme ágát...

7 megjegyzés:

Rita írta...

Szia Fércművek! Nagyon aranyosak ők is, imádom a stílusodat!!! :o)

kinga írta...

én már láttam Lexit Meskán :)
nekem speciel ők most picit kevésbé tetszenek (de hát a sállatok után nehéz is lesz lenyűgözni:)), sajnos hozzám nem áll közel el a fajta anyag. kicsit konzervatív vagyok, a bútorszövet bútorra való (peersze, a sál meg backóbőrnek:)) ettől függetlenül nagyon jó ötlet!! :)

kinga írta...

na nem tudok írni ma :) az el=ez, a backó pedig mackó :):)

u.i.: gratulálok barnusnak :) nekem csak házikó jutott anno :(

szarvasmici írta...

Szerintem látták rajtad az óvónénik, hogy ha nem a mackót kapja Barnus, akkor bizony ők meg lesznek lincselve. Vagy pedig vannak véletlenek. Hogy mi mennyit gondolkodtunk rajta, hogy mi legyen... ugyanis mi választhattunk. Végül is a nagyfiúnak autó volt a jele, a középsőnek először mozdony, aztán áttértünk az autóra, a pici meg megörökölt minden mozdonyos cuccot, és jelet.

Barbi írta...

Tuti pofák! Varrd meg egyszer Zsebenci Klopédiát is (Lázár Ervin után szabadon...)! :DDD

Fércművek írta...

De jót nevettem megint. :)))

Kinga: Ízlések és pofonok. Én pont azt szeretem, ha új értelmet kapnak a dolgok. :)

Bardócz Éva írta...

Zsebenci Klopédia micsoda úrinő lehet..Mert szerintem nő..vagyis lány..

Nagyon cukik,meg sem lepődöm:))