2009. június 23., kedd

A tojásmadár és a csicsergés

Az a jó a tojásmadárban, hogy nála nem kérdés, hogy mi volt előbb, a tojás vagy a madár. Amolyan 2in1. :)



És hogy mi ihlette azon túl, hogy a madarak valamiért közel állnak hozzám és a tojás motívum is gyakran előfordul nálam? :) Hát csak az, hogy elkezdtem csicseregni én is a Twitter-en. Nem igazán látom át az értelmét, hogy miért jó max 140 karakterben miniblogolni, de nem esik nehezemre, úgyhogy miért ne? Lehet, hogy valakit az érdekel, hogy mikor sütök palacsintát. :)) Szóval minden mehet oda, ami egy postra sovány lenne, meg nem is valami kreatív. A másik vicces dolog híres embereket követni rajta. Én még nem találtam sokat, de engem mint tudjuk a kevés is szórakoztat. Szóval csicseregjetek Ti is, ha van kedvetek. Ja és igen, vannak hivatalos Twitter logók, de nekem persze saját kellett, úgyhogy ez a kis madár lesz oldalra kitéve. :)) És úgy megtetszett, hogy alig várom, hogy nagyban is elkészítsem, ne csak kitűző legyen belőle.

4 megjegyzés:

ZsuKa írta...

:)

Barbi írta...

Cukiii!

Babra írta...

Nagyon édi! Te és jó ez Twitter?? Én is láttam már sokaknál hogy használják, lehet jól megnézlek, és még kedvet is kapok:D:D

Anais írta...

Babra: egy próbát megér! Az elején én se értettem, hogy mire jó, de mostanra valahogy elkapott a feelingje :)