2009. június 11., csütörtök

WAMP

Összeszedtem a bátorságomat és jelentkeztem.Megint a semmit sem veszthetek alapon.Mindezt a figurákkal, a zsebrémekkel és egy régen dédelgetett ötlettel. Láss csodát elfogadták a jelentkezést.:)))) Úgyhogy fogalmam sincs mikor, de egyszer kipróbálom magam a WAMPon, hátha tetszik az ottaniaknak is. Kezdődhet a készlet gyártása. :))
A régen dédelgett ötletről is ejtek majd szót. :)

A nap másik öröm híre, hogy egy kedves olvasóm megörvendeztetett mintás filccel. Direkt nem mutatok képet, szerintem úgyis hamarosan látni fogjátok milyen mintásak. :)) Itt is köszönöm Krisztina!!! :))

10 megjegyzés:

hordosv írta...

Gratulálok!!!!!!

szarvasmici írta...

WAsárnapi Művész Palánta! Hurrá!!!
Halljuk hát azt a dédelgetett tervet!

kinga írta...

nagyon kíváncsi vagyok arra a filcre :)

Lidércke írta...

Gratulálok hozzá! :)

Vacskamati írta...

Grat!! Már rég ott a helyed! :)

Zsukka írta...

Zseniális :o)))! Örülök nagyon, remélem egyszer eljutok, hogy élőben is megnézhessem a figuráidat!

Fércművek írta...

Köszönöm mindenkinek! :) Szólok, ha megyek. :)

Barbi írta...

Már hogyne vágnál bele! Örülök, hogy sikerült! :))

kiseri írta...

Éljen! Egy kalappal!!! Én meg lengetem az enyém! Hurrá!

vadjutka írta...

gratula!!! de kár h lemaradtam az örökbefogadásról....lesz még?