2009. július 18., szombat

Ajándékok

Készítettem őket. Mert ma különleges nap van. Először is ma esküvőre megyünk. A hugom férjhez megy. Persze mindenki pénzt szeretne, de én azért kitaláltam valamit mellé már jó régen. Az első verziót jól el is rontottam, de nem adtam fel és ez lett belőle:




Remélem tetszik majd nekik.

És ma van anyukám születésnapja is. Neki ezt készítettem:



Ez az első találkozásom a zipzárral. Azt hiszem ezt is gyakorolni kell még, meg utánanézni, hogy is kell bevarrni, mert ezt nagyon a magam feje után varrtam, de majd a "szabi" után. :)




És, hogy mi kerül bele? Egy szabad vasárnap együtt csavargással. :)))

Nem tudom, hogy legközelebb mikor jelentkezem, de ahogy magamat ismerem, talán nem kell olyan sokat várni. :)) Szép nyarat addig is!

6 megjegyzés:

Lidércke írta...

Nagyon profin bevarrtad a cipzárat! A pipi meg édes-kedves. :)
A párna is jó ötlet.

szarvasmici írta...

És ki az az "and"? :D
Nagyon szép betűket "írtál" a párnákra.
És a cippes pipiddel semmi baj. Jó nagy lehet, ha még egy csavargás is belefér.
Szerintem megfőtt az agyam.
Jaj, és gyere vissza gyorsan, mert hiányozni fogsz!!! De azért jó nyaralást!

Fércművek írta...

Nem tudom, hogy "and" útban van-e, de a mellékelt lapon írtuk, hogyha aktuális szívesen készítünk Junior (Jr) párnát! :))
Nyaralás szigorúan itthon lesz - ma is elfelejtettem lottózni - de azért biztos jó lesz. :)

Barbi írta...

Remek ötlet a 3 párna, ha lenne még időm unokahúgomék esküvőjéig, összeütném én is. A '&' a majd későbbiekben érkező csemetékre is utalhat! :D
A cipzárral szerintem semmi gond!
Jó pihenést, mulatást! :D

Csigi írta...

Nagyon jo ötlet a parna, tetszi :))
A pipi meg nagyon helyes es jo a zipzar!
Jo nyaralast!

Judit írta...

ez a párnasorozat nagy ötlet, elindította a fantáziám!!
a tyúknak olyan jó színei vannak!