2009. július 3., péntek

Cimkék

Már nagyon vártam ezt a napot. Régóta. Már akkor is vártam, amikor még nem is varrtam. Mert már akkor is cimke mániás voltam. Aki ismer, tudja, hogy évek óta gyüjtögetek mindenféle apróságot, aminek most pl. nagyon jó hasznát veszem. És már régen is álmodoztam valami sajátról. Persze akkor még nem tudtam, hogy ez lesz az:



Szóval ma kaptam meg az 1000 darab fércművek cimkét. Nem nagy dolog, mert ugye régóta tudjuk, hogy minden csak pénz kérdés, de én azért nagyon boldog vagyok. Az meg sem lep, hogy pont most fogyott el az általam vasalt készlet. Nincsenek véletlenek. :)



Byme Évi ajánlotta a Coolteam Kft-t Szegeden. Tudom, hogy néhányatokat érdekel, úgyhogy leírom, hogy 1000 darab 10000 forint volt. Ez a minimum rendelés és az enyémnek a mérete 1X5 cm. Jó ideig elég lesz. :)))

Alig várom, hogy belevarrjam az elsőt valamibe. De most irány Szeged, úgyhogy jövő hétig evvel várni kell. :))

8 megjegyzés:

Kdatta írta...

Jujj de jó! Nagyon klassz címkéid lettek!
Az infót is nagyon köszi! Azt hiszem én is benevezek majd egy adagra. :o) Nekem meg épp ma jött meg a nyomdai cuccom. :o)) Ez egy jó péntek! ;o))

Nina írta...

Szuper!! Bár nekem egyelőre a vasalós is fantasztikus, külön köszi a gyártót!!

Fércművek írta...

Kdatta: Remélem megmutatod a blogon a nyomdai cuccot. :)

Nina: Nosztalgiából én is biztos készítek még, de ez legalább tuti mosható. :)

Barbi írta...

Jó pihenést!

kwandera írta...

Hűűű, ez nekem is jól jön! :)
Gratulálok hozzá és köszi az infót! :)

Lidércke írta...

Nagyon szépek lettek! :)

szarvasmici írta...

És milyen csini dobozkád van hozzá!

Judit írta...

De jó neked, én is olyan rég szeretnék már, most még egy darabig marad az sk címke.