2009. július 27., hétfő

Félrelépésem története

Nagyon jó napom volt. Kedves emberekkel találkoztam, Judit(krea) is nálunk járt délután a kisfiával, Botival és éppen elindultunk a kisboltba valami hideg üdítőért, amikor félreléptem. Dagadt jobb boka, riadt gyerekek, röntgen mentes szakrendelő majd a baleseti. Biztos mindenkinek van egy pár története a témában. Most már nekem is. (Próbálok a jóra emlékezni és a doki...hát ő jó emlék. :))) ) Nem vagyunk láb- és kéztörős család és ezt a fonalat szerencsére nem is sikerült megszakítani. :) Nem úgy, mint apa munkahetét, mert járni viszont nagyon nehezen tudok.
És, hogy ez miért jó?
Nem tudok varrógéppel varrni. Ergó nincs is dilemmám, hogy mit csináljak, mert marad a kézzel varrás. Vagyis nincs más dolgom, mint a kanapén pihenve varrni a Wampra. Nagy meglepetésemre sokan rossz véleménnyel vannak róla, de én azért nagyon várom, hogy elbicegjek a következőre. :)) Hátha összejön.

8 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Én ennek nagyon örülök. Tudom, hogy hülyén hangzik, mert biztosan fájdalmaid vannak, de szerintem feledtetni fogja ezt a varrás!!! Végre orvosi javallatra varrsz! :) Persze jobbulást kívánok Neked! És jó sok szépséget a WAMP-ra! Legyen érdemes miattad kimenni. :)
És nagyon helyes az új profilnyuszkód!!!

Judit írta...

Ó ez még este történt utánunk? akkor pihenj (dolgozz) egy kicsit. Örülök, hogy Wampoztok, ha tudok, kimegyek látogatóba:)

Lidércke írta...

Jajaj, nagyon együtt érzek. Gyógyulj meg gyorsan, és addig is varrj szépeket! :)

("retankna" a szóellenőrzőm. :D)

Barbi írta...

Jobbulást a lábadnak! És jó munkát a Wamphoz! :D

Hauser Mária írta...

Még jó, hogy a kezed nem sérült, mert szerintem így is remek munkát végzel majd. Jobbulást. Mária

Zsukka írta...

Már most is el akartam menni a WAMP-ra, kicsit körülnézni, aztán átaludtuk a vasárnap délutánt :o), de akkor a következőre mindenképpen megyek :o)))!
Ja, és gyógyulj gyorsan :o)!

Fércművek írta...

Kedvesek vagytok, mint mindig. :)
Bicegni már tudok, de a fiúk után még nem tudok futkosni, ez ma kiderült, úgyhogy varrok ezerrel. :))
Ha összejön a Wamp augusztusban, akkor megírom. :)

Viki írta...

Jobbulást kívánok, én is hasonlóképpen jártam nemrég, és már egész jól helyrejött (bár a futosás még nekem sem megy :)