2009. július 8., szerda

Lassító sáv

Mostanában lesz, hogy csak ilyen kreatívkodással tudok szolgálni, mert egy kicsit vissza kell fognom magam.


Már régóta szerettem volna valami baconbe csomagolt dolgot készíteni, de amikor kigondoltam, hogy a kertünkben pompázó fűszereket is bevetem, akkor már türelmetlenül vártam, hogy el is készüljön. :) Tudom, hogy sokatoknak ez nem nagy dolog, de nekünk elég nagy szó, hogy sajátot eszünk. Szóval csak összekevertem egy kis reszelt sajtot Medve sajttal, tettem bele egy kis mustárt, hogy könnyebben keverhető legyen és zutty mindenféle zöldfűszert a kertből - petrezselyem, rozmaring, kakukkfű és csombor. Azt hittem túlzásba esek, de mégsem. A hússzeletekre rákentem a sajtos masszát, feltekertem, bebugyoláltam baconnel és már repült is a sütőbe. Mennyei lett. :)) Természetesen a hozzávaló szószba került a maradék, amit már nem mertem a töltelékbe keverni.

És hogy miért fogom vissza magam? Mert a fiúkkal nagyon nehéz mostanában és rá kell jönnöm, hogy miattam van-e ez így? Simán mindketten a dackorszakukat élik vagy hiányzik nekik az osztatlan figyelmem? Mert nekem bizony sokszor jár máson az eszem, mint az itt is látható. :) Szóval most elkészítek egy nagyobbacska megrendelést, aztán elmegyünk egy esküvőre jövő héten és utána tartunk pár nap pihit, amikor minden gép kikapcs - legyen az számító vagy varró - és csak egymásnak leszünk. Ha akkor sem javul a helyzet, akkor betudjuk annak, hogy fiúk, meg a dackorszaknak. Azt hiszem a legtöbbet a konyhában fogunk kreatívkodni, meg a kertben, meg a játszótéren, meg ahol éppen eszünkbe jut. :) Drukkoljatok, hogy utána a varrásról ne kelljen lemondani. :))

Ja, ezt a Férc utcaképet fel kell tennem mielőtt a szélrózsa minden irányába elutaznak külön-külön. :)


És a fánál a rizs a tuti befutó. Eltűnt a billegalitás. :))

5 megjegyzés:

Szentpyr írta...

ez az utcakép... hangulatosvicceseredeti! Nekem:)...

kinga írta...

hm, nagyon jól néz ki ez a bacon-ös kaja :)
Mi olyat szoktunk csinálni (értsd: anyukám, nagyszüleim...) ami hasonlóan bacon-ös, hogy husicafatokat tűzünk meg baconnel és rozmaringgal (azt hiszem azzal töltve is van).
Nagyon finom, persze csak ha az ember szereti a rozmaringot:)
Ha gondolod, leírom neked a receptjét!

A fáknál a rizs pedig annyira evidens, hogy az embernek eszébe sem jut:) Legalábbis bennem sem merült fel, amikor még a kavicsos megoldásokat olvastam. Most meg a fejemre csaptam :)

Lidércke írta...

Istenien néz ki a kaja. :)) Egyéb ügyben teljesen megértelek. Most próbálom rendbe tenni magam körül a dolgokat szó szerint és átvitt értelemben is. Kell egy kis pihi. :) Remélem, feltöltekeznek a fiúk is! Aztán várunk vissza. :)

kiseri írta...

Hozzánk jöhettek töltődni...:) Ígérem, eldugom a varrógépet, hogy ne is lásd! De a fiúk biztos jól kijönnének a mieinkkel. Na?

szarvasmici írta...

Milyen jó lenne egy közös nyaralás. Minden nap lenne egy felelős, aki bevállalja az összes kölököket, és akkor az másnap kiemelten lustizhat. Annyi nap, ahányan vagyunk... hányan is vagyunk itt a blogoldában? Húúúú de sok napra megyünk akkor. :)))