2009. július 15., szerda

A lelkiismeretem...

úgy diktálta, hogy mostmár ideje valamit Barnusnak is készíteni. Mindent félredobva tegnap délután lebattyogtam a pincébe, hogy megvarrom a már előkészített kistáskát.
Minden megvarrt darab után megkérdezi, hogy ezt is eladom-e és sokszor elkeseredik, mert tetszik neki. A legutóbbi táskákat is mind felpróbálta, de persze nagyon nagy volt neki, úgyhogy mondtam, hogy készítek majd neki is a saját méretében, hogy szent legyen a béke. A kérés az volt, hogy autó legyen rajta, meg ló. Egy negyed biciklit is megvillantottam az egyik oldalon, csak úgy. :)


És amikor készen van, boldogan odaadom, várom a reakciót, ráerőltetem a felpróbálást, majd ledobja a földre és szalad tovább. :( Hát nem lett jó kedvem és csak remélni tudom, hogy másoknak tetszik, amiket tőlem kapnak, vesznek.
Persze mit várok a saját gyerekemtől, amikor a tonna szám itt álló szebbnél szebb táskák ellenére ugyanazt az egyet hordom évek óta. :) A bevásárláshoz ma reggel ő is a legrégebbi, leginkább kedvenc táskájához nyúlt... hiába, no, bikák vagyunk, az összes ragaszkodásunkkal. :)

Modellt is csak Ambrus állt, ami így ebben a formában nem igaz, mert max modellt szaladt, vagy mélázott, de azért én ennek is örültem.

10 megjegyzés:

Lidércke írta...

A táska tündéri lett. :) Nyugi, nálunk is volt már félredobott rövidnaci ("nem tetszik a mintája!"). Lehet, hogy holnap jobban megnézi, és beleszeret. :)

(Petinek is van ilyen pólója. :)) )

szarvasmici írta...

Pedig az a sörény nagyon ott van. És biztosan csak Tamáskodik, nem hiszi, hogy tényleg az övé. Nálunk is ez megy, hogy megkérdezik minden darabnál, hogy eladom-e, és nagy szomorúság van, amikor igent mondok. De ha külön azért készítek valamit, hogy na ez most a Tiéd, akkor fitymál. Ha nem kell érte rinyálni, akkor nem jó. Csináld nagy titokban, dugdosd elől, és hagyd, hogy ő kattanjon rá, és könyörögje ki magának. Ő is dolgozzon meg érte.:

Zsukka írta...

Jaj, ez nálunk is ugyanígy megy. Ha valamit másnak készítek, sírva könyörgi le a polcról, mert ő AZZAL akar játszani, ha neki varrok, akkor megnézi, aztán szalad is tovább. Ilyenek ezek a kispasik :o).

Babra írta...

Nem csalódtam:) Tudtam, hogy nálad lesz mit nézegetnem, ha megjövök a balatonról! Csodás mind, ezek a táskák!!! A muffinos a kedvencem:)

Barbi írta...

Pedig remek lett! Szerintem máskor mondd, hogy ezt is eladod, aztán egy félrepillantás után bökd ki, hogy mégis nekiadod. Hátha úgy nyerőbb... ;D Biztosan megszereti, csak fontosabb dolga akadt! Vagy majd jó lesz Ambrusnak, ha épp nem szalad, jól áll neki! :D

Panka írta...

Nagyon aranyos lett.

Fércművek írta...

Ma már kaptam érte puszit. :)

anyahajó írta...

Tök jó kis táska, még szerencse, hogy a régi autóstáska korszaknak vége, és a pasik is normálisat hordanak!

Anna írta...

még jó hogy kornél kicsi hozzá mert lassan csödbe megyek :)

Judit írta...

Nagyon bájos a táska és a kisfiad is!