2009. július 6., hétfő

Motorizált fércek

Egyszercsak jött egy megrendelés egy autós kulcstartóra. Valaki erre járt, megtetszett neki, kért még. Elejtettem egy megjegyzést, hogyha készen lenne a nagy autó, amit tervezek már egy ideje, akkor az biztos még jobban tetszene. Tetszett az ötlet és látatlanban rendelt egyet. Hát majd meglátjuk, hogy Ő is ilyenre gondolt-e. :) Azt hiszem ez egy igazi fiús játék, ami persze nem akadályozza meg a kislányokat, hogy ők is játszanak vele.





Az utasok férc állatkák ujjbáb formában.

14 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Ez állati jó!!! Na ha nem tetszene a megrendelőnek, akkor én lecsapok rá. Ménem nekem jutott eszembe egy ilyen zsebes autócsoda? Nagggyon klassz!!!

kiseri írta...

Jajj, most törhetem a fejem újabb ajándékon a huncutoknak...:( miért mindig egyre gondolunk?! valahol biztos rokonok vagyunk...
Erre csak azt tudom mondani mérgesen, hogy "baldbun"!

katafolt írta...

...ez benne van a levegőben :-D Már vagy 5 éve nem varrtam hasonlót,s most...lásd a mostani bejegyzésem .
A zseb viszont tényleg tuti tipp !

Fércművek írta...

De örülök, hogy tetszik!! :))
És igen, autó ügyben, most tényleg lehet valami a levegőben. :)))

Lidércke írta...

Csúcs! :)))) Irtó nagy ötlet!
Tudod, miket szabtam? Autós kulcstartókat. :D (Vittem magammal az anyagot Balcsira.)

Barbi írta...

Háááát, ez annyira szuper játék! Egyszer Ábelnek is kell egy ilyen! :DD

Fércművek írta...

Lidércke: Kiváncsian várom a képeket! Tényleg van valami a levegőben autó ügyileg. :)) Hamarosan készül a vonat is. :))

Névtelen írta...

Igen, ilyenre gondoltam :))
A táskára pedig szeretnék cseresznéys kulcstartót is ha lehet mint a fekete táskán volt a kutya.
Köszi!
Anna

Fércművek írta...

Jajj, de jó, hogy írtál!! :))
És örülök a cseresznyés kérésnek, mert egy fajta izgatja a fantáziámat, hátha tetszik majd. :))
Küldenél egy emilt, mert az lemaradt. :)

Csigi írta...

De szuperek!! Nagyon tetszik. Megnyugtató, hogy felénk nincsnenek autók a levegőben ;)

Judit írta...

Nagyon ötletes, az ujjbábok is pont jó helyen csücsülnek:)

csipkelelkű írta...

Tüneményes.

krisztallit írta...

Mi az ujjbábokat rá szoktuk húzni parafadugóra és akkor meg is állnak a "saját lábukon", így nálunk többfunkciósak ezek a figurák. Lehet, hogy most nem túl nagy újdonságot írtam le, de sose lehet tudni...Nálam már régóta készül (túl régóta) egy nagy méretű társasjáték, aminek a bábui pont a meglévő ujjbábok lesznek.

Fércművek írta...

Nagyon jó ötlet és nekem újdonság. :)) Fel is fogom használni. :)