2009. július 23., csütörtök

Na, mi ez? :)

12 megjegyzés:

Marta írta...

Egy kigyo a gyomràban egy elefànttal? :D

Zsuzsi írta...

Ez könnyű, egy elefánt egy kígyóban :D

Ejjkukk írta...

Tányéron egy fura alakú édesség, ufo, beteg csiga, szemből repülő....de mindenesetre kalap is lehetne, ha nem egy elefánttal bélelt kígyó lenne!

Szentimrey Réka írta...

Szerintem is egy óriáskigyó, aki egészben lenyelt egy elefántot.

Nina írta...

Kalap :)

Csigi írta...

Hat nekem kalap

Lidércke írta...

Mindenkinek ugyanaz ugrott be. :) Kígyó, elefántevés után.

Zazálea írta...

Kisherceg, mint tudjuk . :o)))))

Judit írta...

kalap és szarvnélküli csiga
ez most egy pszichológiai teszt? mennyire nemnormálisak a varróscsajok?:DD

Hárpia Náncsi írta...

Tojást nyelt meztelencsiga:) szerintem nincs ember aki ne olvasta volna a Kisherceget:)))

Fércművek írta...

Jók vagytok!!! :))

szarvasmici írta...

Nekem Ejjkukk fantáziája gyün be! Édes... :) Én már nem tippelek miezeze, mert már láttam a megfejtést. :(