2009. július 4., szombat

Szegedi rémálom

Háát, itthon vagyunk. :((
Semmit nem láttunk Szegedből. :((
Pocsék volt a szállásunk. Én nem vagyunk finnyás, de attól a szobától undorodtam. Sebaj, nem ott akartuk tölteni az időt.
Este gondoltuk még belefér egy mozi lefekvés előtt, de az előtte elköltött vacsora kiütött minket. Az esti séta elmaradt, maradt az ételmérgezés. Éjszaka nem volt alvás, mert a sugárút, amire nézett az ablak csöppet zajos volt. Reggel még rosszabbul voltunk. Irány a gyógyszertár. Rossz gyógyszert adtak gyomorrontásra. Az utca végén elájultam. Mentők. Rendbejöttem, összepakoltunk és haza jöttünk.
Nem adjuk fel, megyünk még Szegedre, de azt már nagyon tudjuk, hogy hova nem megyünk legközelebb. :(((
Persze, hogy csalódott vagyok. :(

12 megjegyzés:

Nina írta...

:((( Jajj. Ez nem lesz valami kellemes emlék :(

katafolt írta...

Á,ez nagyon összejött :-(

Babra írta...

Jajj remélem nem abban az étteremben voltatok, amit én mondtam!! És abszolút megértem a csalódottságodat:(

Fércművek írta...

Nem!!!, a mozi melletti gyorsétterem volt a ludas. :(

Csigi írta...

Jujj, de sajnálom :( Legközelebb annál szebb lesz majd

Rita írta...

Ó jajj, mély együttérzésem!

Lidércke írta...

Annyira sajnálom, hogy így jártatok. :(((( Remélem, már jól vagytok!

szarvasmici írta...

Anya vajába! Túlélőtúráztatok? Ó Ti szegények. Jobbulást!

Betti írta...

Ó, de sajnálom :(

Talán múltkor kellett volna, de talán most sem késő ajánlanom egy remek panziót.

A Família Panzióban szálltam meg az idei OTDK alatt, és nagyon klassz volt. Családi vállalkozás, a nagymama készíti a reggelit, a szobák szépek, tiszták, légkondisok és van WiFi, hűtő a szobákban. A Szentháromság úton van, nagyon közel az állomáshoz és a belvároshoz. Mi sétáltunk csak mindig és egy Spar van közvetlenül szemben. 10 perc séta a Dóm.
Nagyon rugalmasak, 10-ig kell elhagyni a szobát, de a csomagodra addig vigyáznak, amíg a városban tervezel maradni.

Kicsit talán drága, de mindenképpen megéri, itt a honlapjuk:http://www.familiapanzio.hu/index.php?q=hu/elerhetosegek

PI írta...

Mi így jártunk Debrecennel, csak gyomorrontás nélkül. lényeg, hogy itthon vagytok, és remélhetőleg jól vagytok.

Fércművek írta...

Köszi mindenkinek az együttérzést! :)) És már jól vagyunk! :)

Barbi írta...

Ó, jaj de sajnálom, hogy ez az első élményetek Szegedről, pedig olyan szép város! De majd legközelebb!