2009. július 7., kedd

A szépség és a szörnyeteg

Cserebere a hivatalos neve, de én inkább ajándéknak hívnám. :)
Barbival történt a dolog. Ő beleszeretett Brúnóba, a zsebrémbe és én cserébe ilyen csodálatos dologkat kaptam.


Hát nem tökéletes cím erre a Szépség és a Szörnyeteg?? :))
Azóta is csak nézem, nézem ezt a gyönyörű pinkeepet és keresem neki a házban a helyet, mert falra kell tennem, hogy mindenki lássa!! :))


Hihetetlen gyönyörű, aprólékos munka. A minta pedig tökéletes!! Most már nekem is van Babi kincsei közül kettő is! :)) Nagyon szépen köszönöm!

Barbi képeit vettem kölcsön, mert nincs itthon gép, de még a képek is gyönyörűek. :)))

Utóirat:

Az első verzióban elfeljtettem írni, hogy gyönyörű szalagot is kaptam ajándékba és az külön a nap fénypontja volt, hogy mindezek mellé egy levelet is. Régen nagyon nagy levelező voltam, de ez valahol elkopott útközben. Ez a levél egy kicsit nosztalgiázásra késztetett. Köszönöm azt is! :)

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagggyon tetszik a szépség és a szörnyeteg elnevezés! Bár a kis rémeid egyáltalán nem szörnyűségesek, rémesek! Nagyon szívesen, nagy szeretettel készült! :D

Barbi írta...

Ja! Levél. Én nagyon szeretek levelezni, de sajna ritkán írok már, ezért minden ajándékozottamnak dukál egy! :D

szarvasmici írta...

Nagyon aranyos az a zsebhörcsög is. És tetszik az elnevezés is, bár Brúnó szerintem sem szörnyeteg. :)