2009. július 9., csütörtök

Te is lehetsz csiga...

és mostantól akár viheted a házadat magaddal. :))




Régóta dédelgettem ezt a gondolatot és nagyon régen álldogált szegény félkészen, de ma sikerült hevedert venni a befejezéshez. Kdatta ajánlotta a CRB-t, ma pont arra jártunk, hát gyorsan beugrottam. Az külön szerencse, hogy még vele is találkoztam és Pannit is láttam élőben. :))
Szóval ehhez a projecthez sajnos rövidek a turis öveim, úgyhogy most nem hasznosíthattam őket újra. Nem baj, találtam mást, amit beleépítettem ezekbe a táskákba.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem szeretek belsőzsebet varrni a táskákba. Már éppen durcáskodni kezdtem, hogy ez a fázis jön, amikor isteni gondolatom támadt. Az ingek már jó ideje egy dobozban várják, hogy ingujj babák készüljenek belőlük. Néha csenek egy kis anyagot különböző dolgokhoz, de alap felállásban nem sokat zavarom a köreiket. Egészen mostanáig. Ugyanis rájöttem, hogy az ingek zsebeiből pikk-pakk belső zsebeket tudok applikálni a bélésre. Lehet, hogy ez régi trükk, de nekem most jutott az eszembe és nagyon örülök ennek az ötletnek. :)




Egyébként rengeteget bénáztam vele. Háromszor szétszedtem és nem is tetszik, de már a zseb miatt érdemes volt belevágni.:) A mágneszár illesztése is macerás volt a tető alatt, de hát evvel jár a gyakorlatlanság...

A képet is megvarrtam táskának. Nem bírtam magammal. Természetesen ő is kapott egy ingzsebet belülre.





Na, most már készíthetném a megrendeléseket is. :))

12 megjegyzés:

Hunszil írta...

Igen nekem a képes táska már is jöhet :))))
De mind a kettő szuper lett:)És a zseb újrahasznosítása remek ötlet....

Hunszil írta...

De ha eladó tényleg szólj :)))

Lidércke írta...

Nagyon-nagyon szépek. :) Tényleg szuper a zsebes ötlet! :)

kinga írta...

Mind szuper :)

kiseri írta...

Hmmmm! (ez egy morgás)
Annyira irigy vagyok! És annyira fájdítod az ember szívét... én nem is tudnék dönteni, ha vásárolni szeretnék... Fantasztikusan jóóóók!
Én meg csak sikamikálok egész nap...:((

Kdatta írta...

Édes kis táskák születtek! És igazán nagyon ügyes megoldás az ingzseb! Meg kell vallanom, hogy nekem sem ez a kedvenc mozzanatom a táskavarrásban. :o)
Annak külön örülök, hogy találkoztunk, bár nem igazán volt alkalmas a hely beszélgetésre. Örülök, ha jó helyet tudtam ajánlani. :o) Én már évek óta hozzájuk járok.

GKriszti írta...

Annyira, de annyira jók!!!!!!! Olyan ügyes vagy, nagyon irigylem hogy ilyen egyedi dolgokat tudsz kreálni, a házacskás táskán a kopogtató valami über jó ötlet nagyon édes! csak így tovább!

Fércművek írta...

Örülök, ha tetszenek! :)

Hunszil: Még megkérdezek valakit, aki érdeklődött a készítés alatt és hogyha neki mégsem kell, akkor felteszem a Meskára és szólok. :)

Kiseri: Látom a sikamika mellett azért Te sem tétlenkedtél. :)

Kdatta: Köszi a CRB-t. Nem először voltam ott, úgyhogy szerintem van rá esély, hogy máskor is összefutunk, mert jó hely. :)(Csak nekem kicsit messze van. :( )

GKriszti: Úgy örülök, hogy észrevetted a kopogtatót!! :))

Katalin Gunglné írta...

Nagyon szuperek a képeset imádom a formája a mintája:))))

Barbi írta...

Ó, annyira remek lett mindkettő! A képes nagyon tetszik! és remek ötlet az ingzseb-zseb! :DDD

szarvasmici írta...

Én is lehetek csiga? Én már vagyok... Ez a nyavalyás billentyűzet mindig kicsesz velem, és kimaradnak kommentek, mivel sztrájkol a rohadék.
Na szóval, ez a képecskéd a táskán is jó, és a zsebleegyszerűsítés is olyan Jutkás. :)
De csókolom! Vetexet, vliesofixet teccik használni??? Vagy esetleg egy csöppet ritkábbra kellene állítani a cikk-cakkot, mert valami miatt ráncol.

Fércművek írta...

Az anyag a hibás. Borzasztó vékony és elmászós, nem nekem való. :( Legközelebb nem dolgozom vele, nem kötöttünk barátságot.