2009. július 29., szerda

Vendégségben...

jártunk a hétvégén.
Amellett, hogy jól éreztük magunkat és jól tartottak - köszi :) - két dolog is külön nagyon jó volt.

Egy csuda masinával készíthettünk képeket és összefutottam néhány korai fércművel. :) A kezdet kezdetén még nem nagyon dokumenáltam, ebből most egy kicsit pótoltam és kértem a férceket, hogy feküdjenek modellt. :)

Egy igazi karácsonyi ajándék:


Levendulával töltöttem meg ezt a Wunderbaum-ot. Autóba, szekrénybe, bárhová szántam. A kerek erdő téliesített változata. Idén kicsit ügyesebben fogom megvarrni, egy kicsit tovább gondolva. (Ezt még kézzel varrtam a gyakorló korszakomban. :) )

Aztán megkérdeztem, hogy milyen állatnak örülne a ház kishercege. Nagy meglepetésre Rák Úr volt a kérés. Hát eddig ő az első és egyben egyetlen férc rák, de ki tudja kinek mikor tetszik meg újra. :))


A fiúkról is pazar képek készültek. Csak egyet-egyet teszek fel, de nehéz volt kiválasztani őket. (Jövő héten egy kicsit megkapjuk a gépet és már érzem, hogy mire fogunk gyüjteni legközelebb... )



Csiginek köszönöm, hogy bevállalta a századikat. :)) Így kerek számmal ünnepelhetem majd az itt töltött fél évemet. :)

2 megjegyzés:

Csigi írta...

:)) Szivi, nem hagyhattam ki :))
Jók a képek!

Fércművek írta...

:)))