2009. augusztus 21., péntek

100. csiripelés és még egy kis játék

Hihetetlen, de a Twitter-en a 100. csiripnél tartok. Nagyon iderímel, hogy mostanában varrtam egy pár madárkát. És még nagyon sokat szeretnék, mert szívem szerint teleaggatnám majd a karácsonyfánkat. :) Vagy a másét. :)


Tweety pies :)

A legutóbbi játékom után Raindrop írta, hogy legyen majd még. Elég hamar teljesül a kívánsága. :) Igaz, most adott az ajándék, de azért érdemes benéznetek Panyi Zsuzsi Potyapéntekére, mert Singlust, a zsebrémet nyerhetitek meg. :) Játékra fel ! :))


12 megjegyzés:

Raindrop írta...

Annyira de annyira kommenteltem már azért a rémségesen cuki fércecskéért... :)
Micsoda csiripelde! :D Az a pirospöttyös madárka??!! :D

Lidércke írta...

Tündéri a madárcsapatod! :)

Lidércke írta...

Majd' elfelejtettem! Meghívhatlak egy limonádéra? :)
http://oltogeto.blogspot.com/2009/08/limonade-es-meg-egy.html

Hunszil írta...

Jaj ezek a ki csiripek nagyon édik :)

Cicurka írta...

Olálá! Szép kis csapat! :*)

Vacskamati írta...

Tüneményesek! :D Csak egy kis bóbita hiányzik róluk. Nekem. :P Farktoll hátul? :)

krisztallit írta...

Én nem vagyok egy nagy madárbarát, de a kerek,dundi forma nekem mindig bejön. Remek kis csapat!!

könyveslány írta...

Mini hippipi nem lesz? Teljesen belezúgtam a kis drágába :-)

Fércművek írta...

Örülök, ha tetszenek. :)) Igen, a bóbita egy kicsit nekem is hiányzik... És legyen hippipi kicsiben is? Szívesen elkészítem. :)

könyveslány írta...

Legyeeeeen :-D

agicaa írta...

Jajj de csodálatosak!:)

Anna írta...

Lehet rendelni chip csiripet blogon keresztül is világos bézs színben illetve sötét barnában narancsos pocakkal?

Előre is köszönöm!