2009. augusztus 22., szombat

Díjak és játékok

Mostanában kaptam egy pár díjat, de annyira be vagyok havazva, hogy még csak megköszönni volt időm, kitenni nem. Ígérem pótolni fogom és nagyon szépen köszönöm őket! :)

A játékokkal ugyanez a helyzet. Barbi játékának mindjárt vége és nem szeretnék kimaradni, bár lesznek hiányosságaim.

Kincsértékű csecsebecsét tudok mutatni, de a dolgos kezeimtől most megkímélnék mindenkit. Ugyanis az, hogy a kézzel varrás miatt borzalmasan néznek ki, az egy dolog, de tegnap egy nagyon éles, új késsel sikerült előadnom egy horror rövidfilmet a konyhában és ennek a nyomait még jó ideig viselni fogom, de nem tenném közszemlére. (Az csak hab a tortán, hogy még kertészkedtem is egy kicsit, úgyhogy a körmeim sem szalonképesek. :) Szóval egy szó mint száz, a játék eme részét kihagyom. :) )

Csecsebecsének egy kedves kis bolhapiaci szerzeményt választottam:


Kb. 6 cm magas és tulajdonképpen azon kívül, hogy szép nem nagyon való semmire, de attól, hogy a tükörben kirajzolódik a manócska/tündérke arca, el tudok lágyulni.

Még Nektek is van egy kis időtök játszani Barbinál. :)


Természetesen a Colette féle barátságtakaróból sem szeretnék kimaradni, úgyhogy azon is agyalok már, bár azt hiszem nem lesz nagy meglepetés az én blokkom. :))


Anaisz is érdekes játékot hirdetett. Már megvan a fejemben az ötlet. Nagyon remélem, hogy készen is lesz időre. :)

A témához nem tartozik szervesen, de megmutatom a ma leszüretelt petrezselyem csokromat. Sajnos nem készült kép a saját paradicsomunk felhasználásával készült bruscettáról, de holnap lehet, hogy nem ússzátok meg. :) Tudom, hogy már írtam, de akkor is nagyon jó érzés sajátot enni. :)

2 megjegyzés:

Barbi írta...

Köszönöm! :D

Raindrop írta...

Tündéri ez a manóbigyó! Nekem is tuti kedvencem lenne... :)