2009. augusztus 5., szerda

Eco line a la Fércművek

Már régóta izgat a gondolat, hogy az állatok, figurák moshatók is legyenek, de a mosható filc egy vagyon. A sima gyapjúfilc is drága, de a mosható verzió tényleg aranyárban van.
Tegnap elugrottunk egy kislányos családhoz és gondoltam viszek valamit. Nagyon pici lánykáról volt szó, úgyhogy a filc figurát elvetettem, mint ajándékot. Viszont az eddig különböző anyagokból készült állatkák sorra kurdarcba fulladtak. Más azok és a filc tartása. A végeredmény mindig messze volt attól, amit szerettem volna látni.
És akkor egyszercsak isteni szikra pattant ki az agyamból. Egy csörgő Döme fejjel. Az első verzió itt is a kukában végezte. Erre sem vagyok maradéktalanul büszke, de biztos készítek még ilyet fércpofikkal, meg virágokkal, meg hímezve, meg...jajjj!! Nem evvel kellene foglalkoznom!! :)))




Nagyon természetes, könnyű, szép minden ami lenvászonból készül. Ezt a mackót is jó volt kézbe venni. A pofija nem lett olyan kerek, mint a Döméjé, de majd kisérletezek még. :) De legalább csócsálható és mosható!

Még meg kell mutatnom valamit. Hátha nem mindenki látta még.:) Pöttyös imádóként kihagyhatatlan:


Raindrop blogján olvashattok róla. :) Hihetetlen!

Ne felejtsétek, még mindig lehet kérni. :)

9 megjegyzés:

Mária írta...

Kipróbáltam ezt a palacsintát, de nem volt ilyen esztétikus, de remek volt a töltelék. Ritkán van alkalmam varrógéphez ülnöm, de szívesen látnék egy sablon, hogyan is készült el ez a kutya? játék. Talán nem is olyan nehéz. Üdv. Mária

Lidércke írta...

Édes lett a maci! Nekem tetszik így is, hogy nem annyira kerek. :)

Raindrop írta...

:))))) Köszönöm!

Remek ajándék ez a maci, tündéri!

kinga írta...

Nahát de klassz! És mi csörög benne? :)
Lehet, hogy majd nekem is ilyet kéne vinnem "baba-látogatóba" :)

(Najó, az a baba még nem született meg, de hónapok óta ezen töröm a fejem:D)

Fércművek írta...

Mária: Már töröm a fejem egy ideje "tutorial"-on, csak olyan viccesnek érzem, hogy én mutassak nektek valamit, hogy kell elkészíteni, amikor mindannyian jobban varrtok mint én. :))

Lidércke: Köszi! :)

Raindrop: Mi köszönjük az ötletet. :)

Kinga: Egy bohócsapkánkról egyszer régen leesett egy csengő, azt tettem bele. Vatelinbe csomagoltam és úgy tettem a tömőanyag közé. Nagyon kedves hangja lett. Ha lesz egy kis időm, biztos, hogy rögtön varrok egy-kettőt a boltba is! :)

Tündérlátta írta...

Ez a maci nagyon édes lett!!
Gratulálok a honlaphoz!!

krisztallit írta...

Megsütöttük a pöttyös palacsintákat. Eljössz virtuális vendégségbe?:-))
http://kreativ-a-csalad.blogspot.com/2009/08/pottyos-palacsinta.html

Névtelen írta...

If you are weak in coronary heart, then it is best to
neglect utilizing these instruments. This approach operates ideal for modest,
flat and new moles.

Here is my web-site Dermatend Review

Névtelen írta...

When your examine engine light is lit, and what should you do, check with for a
mechanic for enable? This Scan Software is a quite person helpful program.


My blog post; community.tumbleweedhouses.com