2009. augusztus 3., hétfő

Egy újabb rendelés Barnustól

Volt már próbálkozásom, hogy a filc állatoknak más anyagból legyen különböző testrészük, de nem tetszett még eléggé a kivitelezés. Egy példa látható Judit blogján. Le sem fényképeztem azt a nyuszkót, aki Botihoz költözött. Még jó, hogy ők megtették. :)
Kapóra jött Barnus kérése. Egyik délelőtt rajzolgattunk. Én egy majmot próbálgattam. Már sok verzió látott "lapvilágot" és más állatokkal együtt szerettem volna valami dzsungel témájú összállítást, de amíg a többieknek még várniuk kell, Csimpi egy alvásidőnyi vajúdás után megszületett. Ennyi időt kaptam Barnustól a megvalósításra. :)

Hát, már csak ő hiányzott. :) Már pár napja itt lakik velünk, de alig lehet lencsevégre kapni, mert nagyon mozgékony. Természetesen mindenhova fel kell másznia:


Amióta felfedezte a kertet, néha sütteti a hasát :


Nem meglepő, hogy fára mászik:


Ha elfárad, pihen egy kicsit a teraszon:



Ne felejtsetek el bármit kérni! :)

4 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Teljesen elérzékenyültem. Ez a Csimpi... Nagyon szerencsés Barnusod van. Ő tudja ezt?

Zsukka írta...

Zabálnivaló! Minden állatkádat szeretem, de ez most extra jó lett! Mégiscsak egy ilyenre pályázom, ha esetleg nyerek a félévesjátékban :o)?

Fércművek írta...

Gondoltam, hogy valaki módosítani fogja a rendelést Csimpi láttán. :))) Én teljesen beleszerettem. :)

Mici: Barnus majd felnő hozzá. Nehéz úgy értékelni egyet, hogy rögtön jön a következő... De ez az én "hibám".

Lukinyuszi írta...

Úúúristen, irtó szuper a honlap! Le a kalappal az ötletek és a programozók előtt is, persze :)