2009. augusztus 29., szombat

Elkészült a nyereménytáska :)

Soli nyerte meg a Bármit kérhetsz játékon a lehetőséget, hogy kívánjon valamit és én teljesítsem, megvarrjam. Váltottunk egy pár emilt, mire "megbeszéltük" a műbőrből készült, zöld lombos kerekerdő táskát. Hát íme: (Remélem tetszik majd neki. :) )


A mostanában tőlem megszokott zsebre úgyis ki szerettem volna próbálni valami osztott applikációt. Szerintem nem sikerült rosszul.


A bélés is nagyon ide illik. Egyébként egy párnahuzat újrahasznosítva. Régóta simogattam és most szerintem megtalálta méltó helyét a zöld lombok mellett.


Már tegnap készen voltam vele, de még hiányzott egy apróság. Mert mit ér a fa lombja madár csicsergés nélkül. :)) (Ha néhány híres operaénekesből indulok ki, akkor a testalkatát tekintve nagyon szép hangja lehet. :)) )


Hamarosan írok majd arról is milyen csuda egy napom volt tegnap. :))

10 megjegyzés:

Virág írta...

Pár kb. fél perce a billentyűkön vannka az ujjaim, de nem tudom, mit is írjak...
Judit, ez zseniális!! Annyira csudaklassz ez a táska, hogy komolyan irigy lettem... :o)

Tudod: "Még, még, még, még, még, ennyi nem elég"!
;o)

Raindrop írta...

Szerintem legyen a következő táskán egy nagy pöttyös csipcsirip. :)

Fércművek írta...

Jajj de jót mosolyogtam.:)) Ígérem lesz még. Meg is fogjátok unni. :)) És igen, hamarosan madaras is lesz. :))

Judit írta...

Én nyertem tényleg!!!!!!!:)))) Nagyon köszönöm!!! Most már lassan egy kollekcióm lesz a férc-cuccokból!
És mind ajándék:)

Edige írta...

Nagyon klassz lett!

Névtelen írta...

qa aq qw wq ws sw we ew ed de er re rf fr rt tr tg gt ty yt yh hy yu uy uj ju ui iu ik ki io oi ol lo pl lp as sd df fg gh hj jk kl zx xc cv vb bn

Piroseper írta...

Nem kommenteltem eddig (ha jól emlékszem sosem)annak ellenére, hogy rendszeresen olvaslak , de ez a táska nagyon telibe talált! Egyszerűen szuper!

Barbi írta...

Szuperjó lett! Fantasztikus a minta, ahogy folytatódik a zseb felett, tényleg remek hozzá a szép bélés és a madárka is teljesen passzol! Gyönyörű ajándék! :D

Fércművek írta...

Nagyon örülök, ha tetszik, bár azt nem igazán értem, amit Névtelen szeretett volna mondani. :)) Ti tudjátok ez mi?

soli írta...

Köszönöm! Gyönyörű! A kismadártól meg egészen meghatódtam! A bélés pedig tényleg telitalálat, már alig várom, hogy megsimogassam! :)